Foorumin kellonaika?
Foorumin kellonaika?
Tuolla alhaalla lukee, että ajat UTC + 2 tuntia. Kesäaikaa ei siis noteerata?
Video meliora proboque deteriora sequor.
Re: Foorumin kellonaika?
Minulla lukee näin:
Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Tuo DST tuossa perässä tarkoittaa, että kesäaika (tai kesäaika-asetus) on päällä. Sen saa säädettyä tuolta Omat Asetukset -linkin takaa. Kyllä minulla ainakin näkyy ajat oikein.
Ylläpito voisi vaikka tarkistaa, että tuo on oletuksena päällä foorumin asetuksissa. Harmi vain, että sitä ei saa ihan helposti massapäivitettyä olemassaoleville käyttäjille... (nimim. tehnyt tämän massamuutoksen yhdellä omalla foorumilla; piti käpistellä suoraan tietokantaa)
Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Tuo DST tuossa perässä tarkoittaa, että kesäaika (tai kesäaika-asetus) on päällä. Sen saa säädettyä tuolta Omat Asetukset -linkin takaa. Kyllä minulla ainakin näkyy ajat oikein.
Ylläpito voisi vaikka tarkistaa, että tuo on oletuksena päällä foorumin asetuksissa. Harmi vain, että sitä ei saa ihan helposti massapäivitettyä olemassaoleville käyttäjille... (nimim. tehnyt tämän massamuutoksen yhdellä omalla foorumilla; piti käpistellä suoraan tietokantaa)
Mulla lukee UTC+3 tuntia...
Kyllä kesäaika on foorumin asetuksissa päällä mutta tämä keskustelusofta on niin "upea" että käyttäjillä kellonaika voi kuitenkin olla mitä tahansa...-WT- kirjoitti:Ylläpito voisi vaikka tarkistaa, että tuo on oletuksena päällä foorumin asetuksissa. Harmi vain, että sitä ei saa ihan helposti massapäivitettyä olemassaoleville käyttäjille... (nimim. tehnyt tämän massamuutoksen yhdellä omalla foorumilla; piti käpistellä suoraan tietokantaa)
Mutta tästä pääsee tuonne omiin asetuksiin, sieltä aikavyöhykkeeksi UTC+2 ja kesäaika päälle niin pitäisi kellon näyttää oikeaa aikaa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
Kummallista, itselläni oli joku (?) asettanut aikavyöhykkeeksi GMT + 3 eli Moskovan aikavyöhykkeen. Vaihdoin itäiseen Eurooppaan ja laitoin kesäajan päälle. Eli nyt näkyy olevan GMT + 2h [DST].haksu10 kirjoitti:Kyllä kesäaika on foorumin asetuksissa päällä mutta tämä keskustelusofta on niin "upea" että käyttäjillä kellonaika voi kuitenkin olla mitä tahansa...-WT- kirjoitti:Ylläpito voisi vaikka tarkistaa, että tuo on oletuksena päällä foorumin asetuksissa. Harmi vain, että sitä ei saa ihan helposti massapäivitettyä olemassaoleville käyttäjille... (nimim. tehnyt tämän massamuutoksen yhdellä omalla foorumilla; piti käpistellä suoraan tietokantaa)
Mutta tästä pääsee tuonne omiin asetuksiin, sieltä aikavyöhykkeeksi UTC+2 ja kesäaika päälle niin pitäisi kellon näyttää oikeaa aikaa.