Labilöytöjen täsmäys

Sivustoon liittyvä keskustelu, parannusehdotukset, risut ja ruusut...
Bow more
Viestit: 180
Liittynyt: Pe 10.08.2012 19:01

Labilöytöjen täsmäys

Viesti Kirjoittaja Bow more » La 15.06.2024 23:38

Olen yrittänyt huolellisesti tallentaa labilöytöni Haksun lomakkeella ja joskus teen virheitä eli unohdan jotain.
Tarkkailen yleensä vain kokonaislöytömäärää fi vs com ja se on nytkin sama molemmissa.
Nyt kuitenkin huomasin että minulla on kuitenkin yhden ero labimäärässä geocaching.com statistics (kuin myös PGC) ja Haksun tilastoissa enkä keksi selitystä vaikka vertasin kohtalaiselta ajalta löytöni.
En tiedä korjautuuko tuo itsestään mutta tulen varsinaiseen asiaan:
Voisiko itse tallennetuista saada tekstimuotoisen listan, koska sitä lomakedataa en ainakaan minä osaa siirtää excelin siististi?
Listaa voisi verrata excelissä PGC:n listaan ja päivämääristä keksiä nopeasti missä eroa on.

Sivuhuomautus: jos PGC:ssä olisi Haksu töissää niin labilistalle saisi käden käänteessä LABIN nimen labipisteen nimen lisäksi. En viitsi pyytääkään kun eivät itse tajua vieläkään miten tökerö listatoteutus on.
Kuva

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 801
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: Labilöytöjen täsmäys

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Su 16.06.2024 0:02

Bow more kirjoitti:
La 15.06.2024 23:38
Olen yrittänyt huolellisesti tallentaa labilöytöni Haksun lomakkeella ja joskus teen virheitä eli unohdan jotain.
Tarkkailen yleensä vain kokonaislöytömäärää fi vs com ja se on nytkin sama molemmissa.
Nyt kuitenkin huomasin että minulla on kuitenkin yhden ero labimäärässä geocaching.com statistics (kuin myös PGC) ja Haksun tilastoissa enkä keksi selitystä vaikka vertasin kohtalaiselta ajalta löytöni.
En tiedä korjautuuko tuo itsestään mutta tulen varsinaiseen asiaan:
Voisiko itse tallennetuista saada tekstimuotoisen listan, koska sitä lomakedataa en ainakaan minä osaa siirtää excelin siististi?
Listaa voisi verrata excelissä PGC:n listaan ja päivämääristä keksiä nopeasti missä eroa on.

Sivuhuomautus: jos PGC:ssä olisi Haksu töissää niin labilistalle saisi käden käänteessä LABIN nimen labipisteen nimen lisäksi. En viitsi pyytääkään kun eivät itse tajua vieläkään miten tökerö listatoteutus on.
Tuota... tällä sivullahan on jo ylälaidassa kohta Lataa LAB-löytösi: [TXT] [CSV] joten eikö tämä ole se, mitä kaipaat?

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Bow more
Viestit: 180
Liittynyt: Pe 10.08.2012 19:01

Re: Labilöytöjen täsmäys

Viesti Kirjoittaja Bow more » Su 16.06.2024 0:19

No voi hitsi. Jos olen huomannut tuon Lataa-linkin joskus niin mieltänyt uploadiksi :-)
Sorry.
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sivustoon liittyvät ehdotukset ja kommentit”