Noh, kun nyt kerran viitsiydyit kirjoittamaan niin olisit varmaan voinut samalla myös osoittaa, että mitä nämä kaikki miinukset ovat? Sitä vartenhan tämä threadi on, ToF:n kehittämistä ja bugien ratkomista varten. Aika kovaa tekstiä tulla vaan sanomaan että ohjelma on susi eikä sillä löydä mitään, kun et sitten valaise asiaa ollenkaan että minkä takia näin kävi. Ohjelmaa myös päivitetään jatkuvasti, joten voi hyvinkin olla että olet törmännyt johonkin alkuvaiheen bugiin...ja tämähän on vasta beta-asteella, eli mistään valmiista ohjelmasta ei suinkaan ole kyse.Tonny0909 kirjoitti:Loukkaantukaa nyt sitten tai ette, mutta minä en ole käyttänyt kyeistä ohjelmaa kätköillessä yhtä kätköä lukuunottamatta ollenkaan. Se ei ole hyvä ohjelma. Kaikki ne miinukset peittavät ne muutamat plussat mitä siinä on verrattuna TGN- ohjelmaa. Kun päämääränä on löytää kätkö, niin jos se ei ohjelmaa käyttämällä onnistu, niin se on aika iso miinus.
Jokuhan voisi kirjoittaa, että ole käyttämättä ihan rauhassa, mutta älä tänne siitä kirjoittele.
Kirjoitinpas.
Itse olen löytänyt suurimman osan kätköistäni (~90%) juurikin tuota Trimblen tekelettä käyttäen, mutta jo nyt on sanottava että kyllä minä käytän paljon mieluummin ToF:ia, jo beta-asteella se on ollut mukavampi ja monipuolisempi kuin TGN.