Muntsien Deployttaminen talvella
Muntsien Deployttaminen talvella
Jos tästä on ollut keskustelua niin sinne voi ohjata.
Elikkä nyt ollaan menossa vuokattiin kätköileen ja päättelin että sinne vois viiä parikytä munzeeta.
Nyt vain alko mietityttää, että millä nämä sais kiinni. Metalliin siis. Meneekö erkalla vai tarvitaanko jtn muuta?
Elikkä nyt ollaan menossa vuokattiin kätköileen ja päättelin että sinne vois viiä parikytä munzeeta.
Nyt vain alko mietityttää, että millä nämä sais kiinni. Metalliin siis. Meneekö erkalla vai tarvitaanko jtn muuta?
Re: Vs: Muntsien Deployttaminen talvella
Metallia kun lämmittää sytkärillä tai muulla pikkutoholla niin tarra voi tarttua kiinni. Kannattaa varoa polttamasta mitään.
Re: Muntsien Deployttaminen talvella
Tää varmaan pitää hoitaa yöllä, kun en halua valituksia. Mutta minä en yöllä lähde tän takia polttamaan katulyhtyjä/mitä-nyt-lämmittäiskään.vihtis83 kirjoitti:Metallia kun lämmittää sytkärillä tai muulla pikkutoholla niin tarra voi tarttua kiinni. Kannattaa varoa polttamasta mitään.
Mutta yöllä jos joku näkee niin voi olla vielä epäillyttävämpää.
Re: Vs: Muntsien Deployttaminen talvella
Yksi vaihtoehto on hommata magneettiteippiä jollaista esimerkiksi clas ohlson myy. Teipistä leikkaa sopivia pätkiä joihin liimaa koodit. En ole itse kokeillut joten toimivuudesta ei tietoa.
- Varvikello
Näin talviaikaan kannattaa nuolaista sitä metallia niin johan tarttuu...
Että mä oon pätevä...
Perttana, oisinpa kattonut viestin ennen kuin lähdin! Täällä (Vuokatti) ei mitään klaasuulssoneita ole, pakko jättää kesään.vihtis83 kirjoitti:Yksi vaihtoehto on hommata magneettiteippiä jollaista esimerkiksi clas ohlson myy. Teipistä leikkaa sopivia pätkiä joihin liimaa koodit. En ole itse kokeillut joten toimivuudesta ei tietoa.