Viesti
Kirjoittaja Alvater » Ti 03.11.2015 0:41
Ai jai, mä olen joskus ammoin kirjoittanutkin tähän ketjuun. Sellainen päivitys, että nykyään on Kätkökoira Alvallakin sitten ihan omat kulkijatunnukset ja kätköille olen tiputellut sitä jo yli 1000 kilometrin verran ja ollaan näytty miiteissäkin. Minä saan ainakin sähköpostiviestiä, jos joku loggaa koirani, samoin loggaukset näkyvät koiran sivuilla.
Mulla ei ole yleensä mitään läpyskää mukana koiralla edes kätköillessä, mutta miitteihin olen tuonut joko sen alkuperäisen kolikon tai jonkun muun ulokkeen, johon koodi on kirjoitettu. Jos joku näkee geokätköllä soopelinvärisen (eli kullanruskean) collien (eli tuttavallisemmin lassien) saa tulla kysymään koodia ja koiraakin voi rapsutella. Voipa kadullakin tulla vetämään hihasta, jos sattumalta joku tunnistaisi meidät.
Ja mun koiran kohdalla dippaus onnistui myös sellaisiin kätköihin, jotka oli löydetty ennen kolikon aktivointia. Jonkun mielestä ehkä sääntöjen rikkomista, mutta mä halusin saada koiran kilometrit oikein joutumatta maksamaan itseäni kipeäksi junalipuista uusintakäynneille ja siinä sadan löydön paikkeilla vielä muisti, millä purkeilla oli käyty yhdessä, ja jäljittämään, missä järjestyksessä.