Geocache premium+ Kätköjen kuvaukset
Geocache premium+ Kätköjen kuvaukset
Hankin juuri sen Premium jäsenyyden ja en tiedä voiko vaikkapa 500 kätköä siirtää garminiin silleen että niissä tulisi kätkökuvaukset ja muut mukana..... Nyt siirsin GPX tiedoston, joka sisälsi kätköjä, mutta niissä ei ole niitä kuvauksia....
Re: Geocache premium+ Kätköjen kuvaukset
Ja mikäs Garminin malli sinulla oli?
Garmin Dakota 20.
Näkyyhän .fi etusivulla että olet premium?
-Noyboy-
serial cacher
serial cacher
Kyllä näkyy.... Olen kokeillut myös kännykällä sitä Geocache live sovellusta. Se toimii, mutta ei tunnista, että olisin premium
Ja olen tänään menossa Kajaanin lähelle, eli haluasin sen kätköt ja kätkökuvaukset garminiin, ettei tarvitse yksitellen ladata niitä. Kyllä ne siis menee GPX tiedostona laitteeseen, mutta niissä ei ole kätköjen nimeä vaan joku Gc tunnus.
Siinä kestää aika kauan että premium aktivoituu .com sivulle.?
PyryK
Voi olla, mutta geocache.fi antaa jo nyt ladata vaikkapa 500 kätköä GPX tiedostossa. Mutta niissä ei näy niitä kuvauksia, tai kätkön nimeä. Kätköpaikan se kyllä näyttää.......PyryK kirjoitti:Siinä kestää aika kauan että premium aktivoituu .com sivulle.?
Nyt taisi selvitä.... Katsoin Geocaching.com sivulta minun profiiliani, ja siellähän luki tämmöstä:
Basic Member
Since: 11/06/2009
Caches Found: 78
Caches Hidden: 1
Eli vielä ei ole tullut sitä jäsenyyttä.
Basic Member
Since: 11/06/2009
Caches Found: 78
Caches Hidden: 1
Eli vielä ei ole tullut sitä jäsenyyttä.
- haahuilijat
Itse ehdin putoamaan com:illa basiciksi mutta Paypal maksun jälkeen heti takaisin premiumiksi.PyryK kirjoitti:Siinä kestää aika kauan että premium aktivoituu .com sivulle.?
Voi olla että kestää muuttuminen maksutavasta riippuen?
Nyt löisin Geocache.fi Premium kohdasta semmosen paikan, josta voi ladata kaikki suomen kätköt. Se toimii. Näyttää oikein kätkökuvaukset.....haahuilijat kirjoitti:Itse ehdin putoamaan com:illa basiciksi mutta Paypal maksun jälkeen heti takaisin premiumiksi.PyryK kirjoitti:Siinä kestää aika kauan että premium aktivoituu .com sivulle.?
Voi olla että kestää muuttuminen maksutavasta riippuen?
Vieläkin on ongelmaa... En saa siirrettyä tietyn alueen kätköjä laitteeseen silleen, että nissä näkyisi kätkökuvaukset..... Laitteen geokätköjen lataus ylittyi, eli en voi ladata kaikkia suomen kätköjä...... tilaa kyllä on.
Sitten kun olet premiumi myös geocaching.com:in puolella niin Liveen saat premiumin toimimaan kun kirjaudut kerran live.geocaching.com-sivulle. Ainakin mulla se siinä kohtaa tarkisti tuon.
Ei ole, oliko se nyt 2000 kätköä kun Dakotaan voi ladata.Vingeri kirjoitti:Vieläkin on ongelmaa... En saa siirrettyä tietyn alueen kätköjä laitteeseen silleen, että nissä näkyisi kätkökuvaukset..... Laitteen geokätköjen lataus ylittyi, eli en voi ladata kaikkia suomen kätköjä...... tilaa kyllä on.
"...I shall be telling this with a sigh. Somewhere ages and ages hence: Two roads diverged in a wood, and I — I took the one less traveled by, and that has made all the difference." (Robert Frost, The Road Not Taken 1920).
Pika-apua kaivataan.
Kaveri liittyi premium jäseneksi ja haluaa gc-liveen myös premiumin. Nyt puhelimessa 10 päivän koekäyttöversio jolla voi ladata vain 5 kätköä kerralla.
Miten pitäisi menetellä, että premium olisi livessä. Täytyykö vanha live poistaa puhelimesta ? GC-com-sivulla on vielä basic member, vaikuttaako se, fi sivulla näkyy premium.
Kaveri liittyi premium jäseneksi ja haluaa gc-liveen myös premiumin. Nyt puhelimessa 10 päivän koekäyttöversio jolla voi ladata vain 5 kätköä kerralla.
Miten pitäisi menetellä, että premium olisi livessä. Täytyykö vanha live poistaa puhelimesta ? GC-com-sivulla on vielä basic member, vaikuttaako se, fi sivulla näkyy premium.
rp55
Sunt pueri pueri et pueri puerilia tractant.
Pojat on poikia, ja pojilla poikien huvit
Sunt pueri pueri et pueri puerilia tractant.
Pojat on poikia, ja pojilla poikien huvit
kuten tuossa muutama viesti ylöspäin kerroin
Eli kyllä täytyy odotella että Premium-status päivittyy myös geocaching.com:n puolelle
niin minun mielestä tämän pitäisi auttaa.TeemuH kirjoitti:Sitten kun olet premiumi myös geocaching.com:in puolella niin Liveen saat premiumin toimimaan kun kirjaudut kerran live.geocaching.com-sivulle. Ainakin mulla se siinä kohtaa tarkisti tuon.
Eli kyllä täytyy odotella että Premium-status päivittyy myös geocaching.com:n puolelle
Sehän nimenomaan on Groundspeakin premium-jäsenyys, ei Geocache.fi:n.TeemuH kirjoitti:kuten tuossa muutama viesti ylöspäin kerroinniin minun mielestä tämän pitäisi auttaa.TeemuH kirjoitti:Sitten kun olet premiumi myös geocaching.com:in puolella niin Liveen saat premiumin toimimaan kun kirjaudut kerran live.geocaching.com-sivulle. Ainakin mulla se siinä kohtaa tarkisti tuon.
Käytän nyt kännykän Geocache live sovellusta. Se toimii paremmin, ja se lataa maksimissaan 50 kätköä halutulta alueelta. Vaihdan kohta Android kännykkään ja käytän siinä jotakin muuta.