Löydetyt x / piilotetut 0

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Avatar
Poutsalo
Viestit: 26
Liittynyt: Pe 24.10.2008 11:49
Paikkakunta: Klaukkala, Nurmijärvi, Suomi

Löydetyt x / piilotetut 0

Viesti Kirjoittaja Poutsalo » To 08.01.2009 15:50

Tietääköhän joku fiksumpi:

Tuolla nimen vieressä oikealla lukee, että löytänyt n. 40 kpl, piilottanut 0 kpl.

Onkohan mulla joku asetus pielessä tai mitä pitäisi tehdä, kun olen piilottanut nyt 10 tai 11 kpl, mutta
sitkeästi se vaan näyttää 0:aa.

Luin joskun aiemmin, että on "viivettä". No mulla on nyt noin 2 kk ekasta piilotuksesta, mutta
ei ole vielä päivittynyt geocaching.comista... Pieni juttu sinänsä, mutta...
Seek and you will find

Avatar
Mukkelus
Viestit: 377
Liittynyt: Su 22.06.2008 15:37

Re: Löydetyt x / piilotetut 0

Viesti Kirjoittaja Mukkelus » To 08.01.2009 15:57

poutsalo kirjoitti:Tietääköhän joku fiksumpi:

Tuolla nimen vieressä oikealla lukee, että löytänyt n. 40 kpl, piilottanut 0 kpl.

Onkohan mulla joku asetus pielessä tai mitä pitäisi tehdä, kun olen piilottanut nyt 10 tai 11 kpl, mutta
sitkeästi se vaan näyttää 0:aa.
Oletko kokeillut logata tänne nimellä Poutsalo? Siis isolla alkukirjaimella. Ajattelin että jos ei vaikka tunnistu oikein.

Avatar
haksu10
Viestit: 3073
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Löydetyt x / piilotetut 0

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 08.01.2009 16:32

Mukkelus kirjoitti:
poutsalo kirjoitti:Tietääköhän joku fiksumpi:
Tuolla nimen vieressä oikealla lukee, että löytänyt n. 40 kpl, piilottanut 0 kpl.
Oletko kokeillut logata tänne nimellä Poutsalo? Siis isolla alkukirjaimella. Ajattelin että jos ei vaikka tunnistu oikein.
Tämä voi olla selityksenä, siksi sivuston ohjeissa onkin mainittu että nimimerkki tulee olla sama kuin geocaching.com:ssa...
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3073
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Löydetyt x / piilotetut 0

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 08.01.2009 16:41

haksu10 kirjoitti:
Mukkelus kirjoitti:
poutsalo kirjoitti:Tietääköhän joku fiksumpi:
Tuolla nimen vieressä oikealla lukee, että löytänyt n. 40 kpl, piilottanut 0 kpl.
Oletko kokeillut logata tänne nimellä Poutsalo? Siis isolla alkukirjaimella. Ajattelin että jos ei vaikka tunnistu oikein.
Tämä voi olla selityksenä, siksi sivuston ohjeissa onkin mainittu että nimimerkki tulee olla sama kuin geocaching.com:ssa...
Hmm, mitään hyvää ideaa en näihin keksi joten ehkä paras on laittaa gc.comista viestiä että nimimerkit voisi vaihtaa samanlaisiksi, sitten odottaa kunnes päivitän nimimerkin täsmäämään ja pistän viestiä takaisinpäin... sitten kirjautuminen onnistuu siis oikealla nimimerkillä.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Poutsalo
Viestit: 26
Liittynyt: Pe 24.10.2008 11:49
Paikkakunta: Klaukkala, Nurmijärvi, Suomi

Re: Löydetyt x / piilotetut 0

Viesti Kirjoittaja Poutsalo » Pe 09.01.2009 13:18

Joo kiitos avusta! Homma ratkesi niin kuin näkyy, eli syynä oli nimimerkkien ero. Toinen alkoi isolla kirjaimella toinen ei.
Seek and you will find

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”