TB otti ja lopetti kilometrien mittauksen
TB otti ja lopetti kilometrien mittauksen
Mistähän lie johtuu, että Travel Bug lopetti kilometrimittauksen? Aluksi näytti toimineen varsin mainiosti - nytkin Google Earth näyttää etapit, mutta kilometrit ei TB:n kotisivulla kerry. Pystyykö tätä omistajana fiksaamaan? (ks. http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=1736977
Finyoyo
Re: TB otti ja lopetti kilometrien mittauksen
Kokeilepa tb:n sivun oikeasta laidasta löytyvää "recalculate distance" -toimintoa. Allekirjoittaneella on auttanut.
Joo, tuosta voisi lähettää sähköpostia erään kolikon omistajalle. Vein kyseisen golikon egyptiin, ja travelled-luku näyttää 106km. Ei voine olla totta.
Minulla sama ongelma, mutta namikka ei auta. Vein kolme kolikkoa gates of Greenwich #5 katkoon ja sitten poimin heti takaisin. Matkaa ei nay kuitenkaan kartassa eika kuljetussa matkassa. Ja skandien puute johtuu siita etta kirjoitan PSP:lla.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Joskus minullakin recalculate distance on lakannut toimimasta, mutta suostui laskemaan matkan, kun bugin pudotti jonkin kätkön inventoryyn (ja sen jälkeen painoi nappia).aku506 kirjoitti:Minulla sama ongelma, mutta namikka ei auta. Vein kolme kolikkoa gates of Greenwich #5 katkoon ja sitten poimin heti takaisin. Matkaa ei nay kuitenkaan kartassa eika kuljetussa matkassa.
Minulla tuokaan ei auta...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.