Miitin lokikirja
Miitin lokikirja
Nomut täähän on taas hyvä parannus Sammakolta. Nyt voi tulla miittiin mihin vuorokaudenaikaan tahansa kun ei miittikirjaakaan enään tarvita
We only have one world for GeoCaching. Lets take care of her
Re: Tulevat miitit lista
Miittikirja ei ole pakollinen.
Minulla on ollut miittikirja. Olen huomannut, miten miittkirjaa on miiteissä selattu eri puolilla niin Suomessa kuin ulkomailla. Joskus on saatu jutunjuurtakin miittikirjasta. Suomalainen järjestyksessä kirjaaminen herättänyt kummastusta (poikkeuksia on, eräälläkin on ihan "oma paikka miittikirjan sivulla", myös nurinpäin kirjaamista). Tähän kokemukseen nähden miittikirja on ollut kiva itelle ja lajitovereille.
Olen nähnyt myös muunlaisia miittikirjoja kuin vihon tai kirjasen. Näitä muita on ollut mm. postikortti, puuklapi, joka heitettiin nuotioon miitin päätyttyä ja myös iso pensaan lehti, joka kaivettiin maahaan miitin päätyttyä.
Kukin miitinpitäjä tavallaan, mutta ite suosittelen miittikirjan pitämistä.
Minulla on ollut miittikirja. Olen huomannut, miten miittkirjaa on miiteissä selattu eri puolilla niin Suomessa kuin ulkomailla. Joskus on saatu jutunjuurtakin miittikirjasta. Suomalainen järjestyksessä kirjaaminen herättänyt kummastusta (poikkeuksia on, eräälläkin on ihan "oma paikka miittikirjan sivulla", myös nurinpäin kirjaamista). Tähän kokemukseen nähden miittikirja on ollut kiva itelle ja lajitovereille.
Olen nähnyt myös muunlaisia miittikirjoja kuin vihon tai kirjasen. Näitä muita on ollut mm. postikortti, puuklapi, joka heitettiin nuotioon miitin päätyttyä ja myös iso pensaan lehti, joka kaivettiin maahaan miitin päätyttyä.
Kukin miitinpitäjä tavallaan, mutta ite suosittelen miittikirjan pitämistä.
Re: Miitin lokikirja
Joskus Muhoksella
- Liitteet
-
- 285175681_10225646911426823_4705170755413757085_n.jpg (178.44 KiB) Katsottu 2195 kertaa
Onko edes paikan päällä käyminen pakollista, vai voiko logata miitin käydyksi sillä perusteella, että kaveri kävi siellä, kuten osa ryhmänimimerkin käyttäjistä vaikuttaa tekevän muiden kätköjen kohdalla? Muuten kysyisin myös, että voiko loggauksen laittaa sen lisäksi vapaavalintaiselle päivälle (=sille, josta on eniten apua tilastojen kannalta, riippumatta siitä, milloin paikalla kävi), mutta sepä ei taida sentään miittien osalta onnistua enää.
-
No joo. Miksi kätköilet?
Käytkö kätköllä ja löydät sen ja nautit siitä? Käytkö miitissä ja tapaat muita, nautit siitä?
Minä kätköilen itselleni ja olen itselleni rehellinen. En piittaa tilastoista.
No, minä olen minä ja sillä hyvä. Muut saavat olla mitä haluavat. Kukaan toki tuskin haluaisi olla minä tällä hetkellä.
Käytkö kätköllä ja löydät sen ja nautit siitä? Käytkö miitissä ja tapaat muita, nautit siitä?
Minä kätköilen itselleni ja olen itselleni rehellinen. En piittaa tilastoista.
No, minä olen minä ja sillä hyvä. Muut saavat olla mitä haluavat. Kukaan toki tuskin haluaisi olla minä tällä hetkellä.
Niin, tai voiko väittää käyneensä purkilla, kun yksi kiipeää, vaaralliseenkin paikkaan ja huutelee sieltä, että ketäs siellä alhaalla onkaan?NH82 kirjoitti: ↑Su 20.10.2024 9:58Onko edes paikan päällä käyminen pakollista, vai voiko logata miitin käydyksi sillä perusteella, että kaveri kävi siellä, kuten osa ryhmänimimerkin käyttäjistä vaikuttaa tekevän muiden kätköjen kohdalla? Muuten kysyisin myös, että voiko loggauksen laittaa sen lisäksi vapaavalintaiselle päivälle (=sille, josta on eniten apua tilastojen kannalta, riippumatta siitä, milloin paikalla kävi), mutta sepä ei taida sentään miittien osalta onnistua enää.
Tai....
Kätköily on täynnä kummallisuuksia.
-
Kyllä voin, koska vaaralliseen paikkaan kiipeäjä tarvitsee turvaihmisen. Olen usein ollut, korkeilla tai syvillä kätköillä.