Eikö omistaja pääse muuttamaan lokkaustyyppiä?

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
ilekka
Viestit: 45
Liittynyt: Ke 18.06.2008 14:43
Paikkakunta: Lahti

Eikö omistaja pääse muuttamaan lokkaustyyppiä?

Viesti Kirjoittaja ilekka » La 17.04.2010 17:00

Olen muutaman kerran joutunut seuraaviin tilanteisiin: Vasta-alkaja on käynyt haasteellisella kiipeilykätkölläni, nähnyt purkin, muttei ole yrittänytkään saada sitä käsiinsä ja sitten lokannut sen löydetyksi. Olen laittanut sitten sivuston kautta viestin, että nimi pitää olla vihkossa ennen kuin saa lokata löydetyksi jne. (tämä myös kuvauksessa) ja pyytänyt muuttamaan lokkaustyypin noteksi. Jos hän ei sitä tee, niin minulla on omistajana mahdollisuus joko poistaa kokonaan lokkaus tai pysyvästi se decryptata. Jälkimmäiseen ei ole mitään tarvetta ja poistoakaan ei viitsisi tehdä, kun lokkauksessa saattaa olla ihan mielenkiintoinen tarina.

Sitten eventtien ilmoittautumisissa näkee paljon pelkällä notella tehtyjä ilmoittautumisia, vaikka tekstistä selvästi ilmenee, että henkilö on vakaasti tulossa paikalle. Ei jaksaisi omistajana jatkuvasti olla viestejäkään näille lähettelemässä. Olisi kätevää, jos omistajakin voisi käydä korjaamassa selvästi väärin olevat lokkaustyypit. Mutta se ei ilmeisesti ole mahdollista?

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Eikö omistaja pääse muuttamaan lokkaustyyppiä?

Viesti Kirjoittaja aku506 » La 17.04.2010 17:34

Löytölokkauksien kohdallahan ne tulisikin poistaa. (Tai minäkin tulen "hakemaan" kätkön =) Jos tarina on mielenkiintoinen niin ainahan voi tehdä niin, että:
1. Kopioi lokkauksen
2. Liittää sen omalla nimellä kirjoittamaansa noteen, ja laittaa alkuun pienen "esipuheen"
3. Poistaa alkuperäisen lokkauksen.

Miten toimisit, jos minä tulisin tekemään vaikka viisi mielenkiintoista löytölokkausta peräkkäin?

Ja anteeksi viestin hieman liian negatiivinen sävy. Ei ole tarkoitus haukkua.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”