Kadonneiden kolikoiden mysteeri

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
karppa63
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 28.08.2007 12:57
Paikkakunta: Helsinki

Kadonneiden kolikoiden mysteeri

Viesti Kirjoittaja karppa63 » Ke 16.01.2008 11:08

MOI vaan !
Mielessäni on herännyt kysymys , mihin kolikot katoavat ? Itseltäni hukassa kaksi kolmesta eivätkä edenneet kahta kätköä pidemmälle. TB:t taitavat säilyä paremmin. Itse selailen tiputtamieni kolikoiden matkaa joten jos on viestiä että olisi mennyt väärään koloon tai minun jälkeeni sitä ei enää löydy niin ottaisin selvää olenko mokannut ja yrittäisin korjata tilanteen.Ilmoittaisin myös omistajalle. Kolikot katoavat,kätkö kuitenkin ehjä ja toimii edelleen,omituista???? :cry:

Avatar
rp55
Viestit: 350
Liittynyt: Ke 20.12.2006 22:11
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Kadonneiden kolikoiden mysteeri

Viesti Kirjoittaja rp55 » Ke 16.01.2008 11:58

katoamisen syitä on varmaan monia, täältä löytyy yksi syy kuvien kera;
http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... 7fe46fd9f4
Katso lokkaus : June 17, 2007 / rp

Katoaa ne TB:tkin kun on tarpeeksi hieno ja houkutteleva ja purkki jästipaikalla.
Olisiko syytä jättää kolikot ja TB:t hieman syrjäisempiin tai vaikeampiin paikkoihin.

Lainaus eräältä kätköltä:
30.11.07
Matkalla Tampereelle Sorin Sirkuksen jouluesitykseen. Pidimme lyhyen kahvipaussin. Sillä aikaa kun muut arpoivat mitä haluavat niin kävin hakemassa ja loggaamassa tämän purkin. Sisälle tullessani muut olivat vielä ihmettelemässä ottavatko jäätelön marketin puolelta vai pullan minun kahvin kanssa. Ei voi päätöksenteon nopeutta hätäiseksi moittia. Purkki oli hyvin oletetussa paikassa ja ihan hyvässä kondiksessa. Jätin purkkiin TB Gandalf the Grayn kuuntelemaan ja katselemaan oli kiitävää liikennettä. Jätin myös pienen matkakassan (1 EGP) jos TB tarvitsee maksaa kyytinsä.
8.12.07
Voiskohan nyt olla käynyt niin ikävästi, että rasia on poissa?..
9.12.07
XX:n veikkaus osui oikeaan. Purkki kadonnut jonnekin, ja sen mukana Gandalf the Great -TB. Uusi purkki on nyt paikallaan. Pitää seurata tilannetta...
rp55
Sunt pueri pueri et pueri puerilia tractant.
Pojat on poikia, ja pojilla poikien huvit

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”