Tee-se-itse kätköilykamaa

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
TomppaJr
Viestit: 127
Liittynyt: La 18.09.2010 22:42

Tee-se-itse kätköilykamaa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr » La 30.07.2011 22:26

Tulipa tänään mieleen haaveillessani korkealla olevasta purkista (seisoin sen kätkön alla : D), että voisin tehdä parista lankusta ja polkupyörän 'hämähäkistä' itselleni ns. tee-se-itse-alaoksan! Tai no oikeastaan n. viisi kappaletta niitä, että korkeampaankin alaoksattomaan puuhun pääsisi!

Onko tässä ideassa mitään itua? Käyn kyllä testaamassa niitä jossakin, ennen kuin tositoimiin menen! :mrgreen:

Mitä kätköilyä helpottavaa tee-se-itse-kamaa itse olette väsänneet? Itselleni tämä on ensimmäinen projekti.
Jeejee!

vihtis83
Viestit: 641
Liittynyt: Pe 08.08.2008 16:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Tee-se-itse kätköilykamaa

Viesti Kirjoittaja vihtis83 » La 30.07.2011 22:44

Parimetrinen teleskooppimagneetti tuli väsättyä joskus. Pari kertaa on ollut jo käyttöä ja mahtuu reppuun mukavasti.

Avatar
Enppu&Iloma
Viestit: 73
Liittynyt: Ti 14.07.2009 13:16

Re: Tee-se-itse kätköilykamaa

Viesti Kirjoittaja Enppu&Iloma » La 30.07.2011 23:48

Satakuntamiitti #1:ssa taisi olla kilpailuaiheena "geotyökaluinnovaatio", mutta silloin ei osallistujia kilpailuun ollut. Pitänee varmaan joskus järjestää vastaava kilpailu uusintana :wink:

Mutta onhan tuota tullut itsekin tehtyä jos jonkinlaista dekoraatiota ja lokivihkoa ihan jakoon asti (joskin se jokapaikan geoletterman onkin jäänyt vielä lähinnä ideoinnin asteelle toistaiseksi) siinä kuin vastaankin on tullut mitä mielenkiintoisimpia mm. purkkitoteutuksia, joita ei Groundspeakin hyllystä löydy. Innovatiivisuus ja kaikenlaiset luovat toteutukset tässä harrastuksessa ovatkin sitä ihan ykköstä.
Kuulimme että herra on ruvennu kätköjä tekeen ja kattosimme vähän missä ne olis (Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”