Loggauksista..

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
el2
Viestit: 334
Liittynyt: To 28.06.2007 17:32
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Loggauksista..

Viesti Kirjoittaja el2 » La 26.04.2008 8:26

Muutamia purkkeja nähnyt joissa logi niin täynnä ettei edes nimimerkin ensimmäistä kirjainta saa vihkoon sopimaan. Mukana ei välttämättä ole paperia johon nimensä voisi laittaa, silti nettiin logataan täyttä päätä. Itse olenkin alkanut noudattamaan täysien ja selluloosapallojen takia käytäntöä jonka mukaan voin logata nettiin löydetyksi jos saan täynnä olevan / oletetun login käsiini. Näin ainakin silloin kun olen kätköilemässä paikkakunnalla johon ei ole tarkoitus ihan lähiaikoina tulla uudelleen. Lähempänä normaaleja kullkureittejä olevat purkit joutavat odottamaan nimen lehtiseen.

Onko löytö disabloitu sitten kun purkki vaihtuu tai vihko tulee täyteen ja omistaja vaihtaa sen uuteen :?: :!:
haittaaks se

Avatar
ilkant
Viestit: 464
Liittynyt: Ke 18.04.2007 14:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Loggauksista..

Viesti Kirjoittaja ilkant » Su 27.04.2008 11:51

eilolma kirjoitti:Muutamia purkkeja nähnyt joissa logi niin täynnä ettei edes nimimerkin ensimmäistä kirjainta saa vihkoon sopimaan. Mukana ei välttämättä ole paperia johon nimensä voisi laittaa, silti nettiin logataan täyttä päätä.
Olen nähnyt monissa purkeissa lisälappuja kun lokikirja on tullut täyteen. Muuten hyvä ratkaisu, mutta seuraava kätkölijä joutuu kelaamaan, mikä on se nyt käytössä oleva lokikirja. Paras tapaus oli kun purkissa oli 3 lokikirjaa.
Asiallinen nostalginen turpeenrepijä

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”