arisoft kirjoitti:Yhden kätkön kanssa minulla oli alkuun kovasti ongelmia kun kätkön rakenne oli turhan herkkä menemään väärin. Pikkuhiljaa sain siitä kaikki ongelmat korjatuksi ja se on sitten kestänytkin käyttöä. Keväällä kuitenkin siitä meni poikki metallinen solki. En oikein käsitä miten se on mahdollista mutta korjasin senkin sitten. Kaikkea kummaa siis tapahtuu mutta parasta asiassa kuitenkin on ollut se, että kun on ollut ongelmia niin niistä on logissa kerrottu. Näin asiat on saanut vähitellen korjatuksi ja muutetuksi kestävämmäksi.
Jos huomaat toistuvasti samaa ongelmaa kätkössä niin silloin ei auta muu kuin miettiä rakenne uudelleen. Ihan omasta toiminnastani tiedän, että jos kätkö pitää laittaa paikalleen jollain erikoisella tavalla, niin virheitä tulee. Esim. jos kätkö pitää laittaa putkeen tietyssä asennossa niin Murpyn lain mukaan se menee väärinpäin. Ei sille mitään voi. Näin on tullut itse tehtyä ja näin on käynyt omillakin kätköillä. Sitten kuin ratkaisu on riittävän selkeä ja toimiva niin se pelaakin taas omillaan.
Varmaankin juuri näin. Mutta yhtä asiaa en vain ymmärrä. Mikkelissä on kaksi kätköä (ainakin) joita ei vain jostain syystä saada pysymään paikallaan tai oikein. Toinen on viestikeskus lokki (omani) jonka pitäisi olla äärimmäisen yksinkertainen camo. Spoilaan sen verran että kyseessä on kivi johon on porattu reikä. Tämä kivi ei vain kestä reikä alaspäin, ei sitten niin millään. Ja kun kävin katsomassa, niin joku onneton oli laittanut kätkön vielä KIVEN TAAKSE!?!?!? Ei se voi olla niin vaikeaa... Toinen on sitten ABC:n kätkö, joka on Marsuliini1:n kätkö. Kätkölle on selkeä ja normaali paikka, josta se on helppo poimia. No, kertokaapa nyt että miksi ihmeessä se löytyy kuitenkin hartiakorkeudesta ja IHAN näkvyiltä lähes viikoittain?
Eli varmaankin niin kuin Arisift laittoi että jos rasia ei ole yksinkertainen tulee ongelmia. Mutta tulee niitä myös näiden peruskätköjen kanssa. Itse en kohta keksi muuta kuin että laittaa kätkö arkistoon, kun ei pysy oikein ja ottaa vettä sisäänsä väärin laitettuna. Puhumattakaan siitä että väärinlaitettuna jästimisvaara kasvaa todella suureksi.
ARnyk