YouTube yms...
YouTube yms...
Aika monella lienee YouTube- tili? Itse kuvatut videot kertovat käyttäjästä jonkin verran ja on mielenkiintoista katsoa minkälaista rainaa kätköilijät ovat suoltaneet kaiken kansan nähtäväksi.
Ne ketkä uskaltaa/kehtaa/viitsii/ilkeää/vahingossa tai muuten vaan laittaa oman nimimerkkinsä tänne niin olkaa hyvä ja kiitoksia ja ne keillä sitä ei ole tai ketkä eivät sitä halua ilmoittaa, niin älkää laittako mitään. En jaksaisi lukea miten typerä idea tämä on tai kuinka vähän tämä liittyy kätköilyyn tms...
Oman on (Ylläripylläri): Tonny0909 (YouTube)
Ne ketkä uskaltaa/kehtaa/viitsii/ilkeää/vahingossa tai muuten vaan laittaa oman nimimerkkinsä tänne niin olkaa hyvä ja kiitoksia ja ne keillä sitä ei ole tai ketkä eivät sitä halua ilmoittaa, niin älkää laittako mitään. En jaksaisi lukea miten typerä idea tämä on tai kuinka vähän tämä liittyy kätköilyyn tms...
Oman on (Ylläripylläri): Tonny0909 (YouTube)
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/
Re: YouTube yms...
Hyvä Tonny, näin keskustelu pysyy asiallisella tasolla, eikä turhaan eskaloidu. Geostapon video-osato ei ole materiaaliasi katsonut. Viran puolesta nämäkin videot vielä katsotaan.Tonny0909 kirjoitti:Ne ketkä uskaltaa/kehtaa/viitsii/ilkeää/vahingossa tai muuten vaan laittaa oman nimimerkkinsä tänne niin olkaa hyvä ja kiitoksia ja ne keillä sitä ei ole tai ketkä eivät sitä halua ilmoittaa, niin älkää laittako mitään. En jaksaisi lukea miten typerä idea tämä on tai kuinka vähän tämä liittyy kätköilyyn tms...
hyvää viikonloppua
- Haaskalintu
- Viesti:
Tämä oli hauska: http://www.youtube.com/watch?v=hGWLkOyg2vI
Jos tuolla ei ole vielä kätköä niin ainakin pitäisi laittaa! Ja jos on, niin hyvä ettei videolla spoilattu että mikä.
Ja Haaskalinnun youtube-tilin nimi on yllätyksettömästi tommivaris. Yhtään kätköilyvideoa siellä ei ole, mutta eräs benji-hypyn kaltainen suoritus kylläkin... Ja kyllä, itse olen se tyyppi joka kirkuu kuin pikkutyttö.
Jos tuolla ei ole vielä kätköä niin ainakin pitäisi laittaa! Ja jos on, niin hyvä ettei videolla spoilattu että mikä.
Ja Haaskalinnun youtube-tilin nimi on yllätyksettömästi tommivaris. Yhtään kätköilyvideoa siellä ei ole, mutta eräs benji-hypyn kaltainen suoritus kylläkin... Ja kyllä, itse olen se tyyppi joka kirkuu kuin pikkutyttö.
Onko muuten nimesi jo täällä?
Onkohan tämä luola sama kuin edellinen? Hyvin toteutettu videokuva (karttoineen).
Asiallinen nostalginen turpeenrepijä
Meikäläisen vaatimattomat otokset löytyvät täältä: http://www.youtube.com/user/mtlbiker
Ei, tuon "videon" luola sijaitsee pari kilsaa pohjoiskoilliseen mun kätköstä.ilkant kirjoitti:Onkohan tämä luola sama kuin edellinen? Hyvin toteutettu videokuva (karttoineen).
Harkitsen tekeväni Terrakätkön noille nurkille, gc.com listattua kätköä on turha odottaa tuohon saareen mun tekemänä.
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...