Labien arkistointi?
-
Labien arkistointi?
Voiko labeja arkistoida?
Tietooni on tullut, että ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa labini on tuhoutunut tietöiden takia eli kaikki sijainnit ovat poistuneet "kartalta" eiä tietoja voi enää löytää.
Tietooni on tullut, että ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa labini on tuhoutunut tietöiden takia eli kaikki sijainnit ovat poistuneet "kartalta" eiä tietoja voi enää löytää.
Re: Labien arkistointi?
Kirjaudu lab-profiiliisi, mene Lab builderiin, siellä labisi kohdalla on valinta Archive.
Ja voi varmaan muokata uudet sijainnitkin pisteisiin
Moi
Jos arkistoit niin uutta ei tule automaattisesti.
Laita siis labi offline tilaan ja 'rakenna' uusi.
Kaikenhan labeissa pystyy muuttamaan
(Mulla sama edessä)
Jos arkistoit niin uutta ei tule automaattisesti.
Laita siis labi offline tilaan ja 'rakenna' uusi.
Kaikenhan labeissa pystyy muuttamaan
(Mulla sama edessä)
We only have one world for GeoCaching. Lets take care of her
Eikös tässä tavassa ole se ongelma, ettei kukaan alkuperäisen Labin suorittanut voi suorittaa tätä "uutta" muutettua labia?
-
Oli siellä myös mahdollisuus poistaa aktiivisesti haettavista, sen tein, katson tulevatko entiset tiedot takaisin.
Mulla on sellainen käsitys että jos poistaa ne lokaatiot, mutta jättää otsikkosivun, ja sitten tekee kokonaan uudet lokaatiot, nämä pystyy hakemaan myös ne uudestaan jotka ovat jo alkuperäiset lokaatiot joskus hakeneet. Sittenhän voi muutella sen otiskkosivun mieleisekseen / uutta sijaintia vastaamaan.
Ihan 100varma en ole eikä ole mahdollisuutta testata, mutta joku vois kommentoida meneekö noin?
Ihan 100varma en ole eikä ole mahdollisuutta testata, mutta joku vois kommentoida meneekö noin?