Ok, pahoittelut etten ymmärtänyt mitä yritit selittää vaan käsitin jotain väärin.
Saturaatiotarkastus / julkaisukysymys
Re: Saturaatiotarkastus / julkaisukysymys
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.
-
Minun kätköni Siilinjärvellä (Pohjois-Savo) oli sellanen "turha julkkis", kun teki ennenaikaisen syöksyn julkisuuden koville pelikentille reippa viikko sitten. Käsittääkseni ihan hetkeen ei ainakaan näillä seutuvilla moista ole muutoin tapahtunut.
Selkeä vahinkohan se tuokin oli, kun selkeä "SATURAATIOTARKASTUS" oli nimenä.
Ei tuossa vahinkoa päässyt käymään. Kuvauksena oli kaikkea sälää, joka oli jäänyt roikkumaan, kun piti purkin sijaintia vaihtaa. Kuitenkin mysse ja loppunaatit sellaiset, ettei niitä kuvauksesta olisi saanut, vaikka olisikin ennättänyt tutkimaan kuvausta.
Toki ensin piti poistaa kuvaus, vetää kätkö hyllylle ja muuttaa "täällä ei ole mitään nähtävää" kuvaukseen sekä laittaa eetteriin inffoa, että "Huntti seis!"
Vartin tuo ehti hämmentää, kunnes julkaissut tarkastaja huomasi käpin, pahoitteli reippaasti tapahtunutta ja veti julkaisun takaisin.
Jos mitään tästä opin, niin saturoidessa muistan ihan varuilta poistaa kaiken kuvauksesta, jottei käy vahinkoa ja paljasta liian paljoa liian aikaisin. On hyvä olla vähän salaperäinen!
Selkeä vahinkohan se tuokin oli, kun selkeä "SATURAATIOTARKASTUS" oli nimenä.
Ei tuossa vahinkoa päässyt käymään. Kuvauksena oli kaikkea sälää, joka oli jäänyt roikkumaan, kun piti purkin sijaintia vaihtaa. Kuitenkin mysse ja loppunaatit sellaiset, ettei niitä kuvauksesta olisi saanut, vaikka olisikin ennättänyt tutkimaan kuvausta.
Toki ensin piti poistaa kuvaus, vetää kätkö hyllylle ja muuttaa "täällä ei ole mitään nähtävää" kuvaukseen sekä laittaa eetteriin inffoa, että "Huntti seis!"
Vartin tuo ehti hämmentää, kunnes julkaissut tarkastaja huomasi käpin, pahoitteli reippaasti tapahtunutta ja veti julkaisun takaisin.
Jos mitään tästä opin, niin saturoidessa muistan ihan varuilta poistaa kaiken kuvauksesta, jottei käy vahinkoa ja paljasta liian paljoa liian aikaisin. On hyvä olla vähän salaperäinen!
Juuri niin! Ehkä ihan turhaan menetit mainetta vaikka en minäkään vielä ymmärrä huumoriasi edellä. Erään megan yhteydessä yritin tutustua mutta oli ilmeisen huono hetki silloin.
Siis tarkoitin sanoa että itse olen tehnyt saturaatiotarkastus nimisen kätkön ja aina kun laitoin sen jonoon se tuli takaisin maininnalla koordinaatteihin mahtuu kätkö ja se on hyvinkin ymmärrettävää en siis kirjoita moittiakseni. Katsotaan kuka nyt pahoittaa mielensä
Ooh, nyt alkuperäisen viestisi sisältö oli jopa minun tajuttavissa.ibis64 kirjoitti: ↑Ti 27.08.2024 5:51Siis tarkoitin sanoa että itse olen tehnyt saturaatiotarkastus nimisen kätkön ja aina kun laitoin sen jonoon se tuli takaisin maininnalla koordinaatteihin mahtuu kätkö ja se on hyvinkin ymmärrettävää en siis kirjoita moittiakseni. Katsotaan kuka nyt pahoittaa mielensä
Jos tuon suosituksesi mukaan tekee niin itse kyllä varsin vahvasti suosittelen että kirjoittaa tarkastajaviestiin selityksen, että kyseessä onkin julkaisuvalmis kätkö jonka nimi on saturaatiotarkastus. Näin toimien välttää väärinkäsitykset sekä sen, että turhaan kuormittaa tarkastusta pompottamalla valmista kätköä edestakaisin.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Minä kyllä ymmärsin viestisi kerralla. Ilmeisesti olen sen verran hyvä tekemään tuon tyyppisä mokia itsekin. Sitten vaan naama punaisena korjaamaan erehdystä, kun kolmannella kerralla ymmärtää, mitä meni vikaan.ibis64 kirjoitti: ↑Ti 27.08.2024 5:51Siis tarkoitin sanoa että itse olen tehnyt saturaatiotarkastus nimisen kätkön ja aina kun laitoin sen jonoon se tuli takaisin maininnalla koordinaatteihin mahtuu kätkö ja se on hyvinkin ymmärrettävää en siis kirjoita moittiakseni. Katsotaan kuka nyt pahoittaa mielensä