GKG 2007 tuloksia ja keskustelua

Yleistä keskustelua kätköilystä
tuukka_a
Viestit: 42
Liittynyt: La 22.12.2007 0:36
Paikkakunta: Tampere

Re: GKG 2007 tuloksia ja keskustelua

Viesti Kirjoittaja tuukka_a » Ti 15.04.2008 23:50

ilkant kirjoitti: Muita ideoita: jonkun nimimerkin tekemät kätköt kartalla.
Tämä löytyy jo Kätköt -> Kartta ja listaus -sivun ehdoista: "Tehnyt/löytänyt -> Tehnyt [ ]"-boksista. Itse asiassa tähän liittyen voisin ennemmin ehdottaa, että tuon "löytänyt" -kentän lisäksi olisi kiva hakea myös, mitä joku toinen _ei_ ole löytänyt. Kun toisinaan tulee suunniteltua yhteisiä kätköreissuja, niin voisi katsoa, mistä löytyy molemmille hakemattomia purkkeja :)

Avatar
haksu10
Viestit: 3073
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: GKG 2007 tuloksia ja keskustelua

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 16.04.2008 0:09

SilverQuick kirjoitti:Hieno juttu!. Tänks. Pikavilkaisulla näyttäisi, että ainakaan tuossa paras paikka karttalistauksessa ei näy kaikki listan kätköt?.
Kääk, sen siitä saa kun aivot on narikassa, jäi määrittelemättä 50:n rajoitus suuremmaksi :(

Nyt korjattu ja samalla huomasin mielenkiintoisen seikan ihmetellessäni miksi "Tiirismaa ski center" puuttui Tulokas -karttanäytöltä.

Nimittäin otetaanpas pari linkkiä:

Kätkö siten että waypointissa on O-kirjain: http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... wp=GC13BOP
Kätkö siten että waypointissa on nolla: http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... wp=GC13B0P

Kas vain, ja molemmat toimivat - oma palveluni ei moista kuitenkaan tajua :P

Avatar
haksu10
Viestit: 3073
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: GKG 2007 tuloksia ja keskustelua

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 16.04.2008 0:15

tuukka_a kirjoitti:Tämä löytyy jo Kätköt -> Kartta ja listaus -sivun ehdoista: "Tehnyt/löytänyt -> Tehnyt [ ]"-boksista. Itse asiassa tähän liittyen voisin ennemmin ehdottaa, että tuon "löytänyt" -kentän lisäksi olisi kiva hakea myös, mitä joku toinen _ei_ ole löytänyt. Kun toisinaan tulee suunniteltua yhteisiä kätköreissuja, niin voisi katsoa, mistä löytyy molemmille hakemattomia purkkeja :)
"Oma ehto" -kohta määrittelee mitä itse TAI muut nimimerkit on tehneet paitsi: jos on etsimättä / löytämättä, tämä määrittelee mitä itse JA muut nimimerkit eivät ole tehneet.

Siispä Oma ehto "Etsimättä / Löytämättä" ja muut nimimerkit -kohtaan vaikkapa haksu10 niin näkee kätköt mitä ei ole itse eikä haksu10 löytänyt (siellä rivin lopussa on info-merkki...)

tuukka_a
Viestit: 42
Liittynyt: La 22.12.2007 0:36
Paikkakunta: Tampere

Re: GKG 2007 tuloksia ja keskustelua

Viesti Kirjoittaja tuukka_a » Ke 16.04.2008 0:25

haksu10 kirjoitti: "Oma ehto" -kohta määrittelee mitä itse TAI muut nimimerkit on tehneet paitsi: jos on etsimättä / löytämättä, tämä määrittelee mitä itse JA muut nimimerkit eivät ole tehneet.

Siispä Oma ehto "Etsimättä / Löytämättä" ja muut nimimerkit -kohtaan vaikkapa haksu10 niin näkee kätköt mitä ei ole itse eikä haksu10 löytänyt (siellä rivin lopussa on info-merkki...)
Noni, tämäkin siis löytyi, mahtavata! Voisi varmaan opetella katsomaan lukemaan niitä info-merkkejä, kun sellaiset kerran on :)

Avatar
ilkant
Viestit: 464
Liittynyt: Ke 18.04.2007 14:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: GKG 2007 tuloksia ja keskustelua

Viesti Kirjoittaja ilkant » Ke 16.04.2008 1:25

haksu10 kirjoitti:"Oma ehto" -kohta määrittelee mitä itse TAI muut nimimerkit on tehneet paitsi: jos on etsimättä / löytämättä, tämä määrittelee mitä itse JA muut nimimerkit eivät ole tehneet.
Voiko tuolla saada jonkun muun löytämättömät kätköt riippumatta onko itse löytänyt tai ei niitä kätköjä?
Asiallinen nostalginen turpeenrepijä

hhuikuri
Viestit: 337
Liittynyt: Su 16.09.2007 16:57

Re: GKG 2007 tuloksia ja keskustelua

Viesti Kirjoittaja hhuikuri » Ke 16.04.2008 7:47

haksu10 kirjoitti:Loppuluokkien tulokset tulevat kunhan ne löytyvät tuolta hhuikurin sivuilta mistä röyhkeästi datan keräsin (kiitokset).
Ole hyvä :D

Loppuluokkien tulokset ilmestynevät viimeistään viikonloppuna.

Avatar
haksu10
Viestit: 3073
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: GKG 2007 tuloksia ja keskustelua

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 16.04.2008 11:56

ilkant kirjoitti:Voiko tuolla saada jonkun muun löytämättömät kätköt riippumatta onko itse löytänyt tai ei niitä kätköjä?
Tämä on yksi niitä harvoja asioita mitä tuolta ei saa haettua.

Mutta pistän asian muistiin ja oletan että kun uusi kartta/listaushärveli pääsee työn alle siihen tulee tämäkin mukaan :)

hhuikuri
Viestit: 337
Liittynyt: Su 16.09.2007 16:57

Re: GKG 2007 tuloksia ja keskustelua

Viesti Kirjoittaja hhuikuri » Ma 28.04.2008 13:27

hhuikuri kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Loppuluokkien tulokset tulevat kunhan ne löytyvät tuolta hhuikurin sivuilta mistä röyhkeästi datan keräsin (kiitokset).
Loppuluokkien tulokset ilmestynevät viimeistään viikonloppuna.
...onneksi ei ollut puhetta, minä viikonloppuna [:D].

Mutta nyt alla olevasta osoitteesta löytyy GCG2007 lopputulokset kaikista sarjoista + linkit bookmarkkeihin:
http://hhuikuri.googlepages.com/home.

Jos joku huomaa, että äänestämänsä kätkö puuttuu, on syy näpyttelyhäiriössä (nuo piti naputella kaikki käsin, kun excelistä ei saanut tuloslistoja hölömölönä inhimillisessä muodossa ulos) tai sitten sensuurin punakynässä. Mulle tai Haaskikselle voi lähetellä asiasta mailia, niin korjataan tilannetta tarpeen mukaan.

Avatar
haksu10
Viestit: 3073
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: GKG 2007 tuloksia ja keskustelua

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 28.04.2008 13:50

hhuikuri kirjoitti:Mutta nyt alla olevasta osoitteesta löytyy GCG2007 lopputulokset kaikista sarjoista + linkit bookmarkkeihin:
http://hhuikuri.googlepages.com/home.
Ja edelleen kiitollisena röyhkeästi kopioiden nämäkin nyt mukana myös karttavaihtoehtona.

Täältä löytyy nyt linkit kaikkiin gallupin vaihtoehtoisiin tulosmuotoihin.

Suurnesu
Viestit: 287
Liittynyt: Ke 20.12.2006 21:28
Paikkakunta: Turku

Re: GKG 2007 tuloksia ja keskustelua

Viesti Kirjoittaja Suurnesu » Ma 28.04.2008 14:25

hhuikuri kirjoitti:Mutta nyt alla olevasta osoitteesta löytyy GCG2007 lopputulokset kaikista sarjoista + linkit bookmarkkeihin:
http://hhuikuri.googlepages.com/home.
Minä olin onnekas ja pääsin lopulta Kotiin.
Hiljaisuus ympärilläni ei tunnu enää painostavalta, vaan..
..lohdulliselta
Pelkään kuitenkin muiden puolesta.
Sillä NE eivät luovuta!
Vetävät mukaansa.
Moni valitsi tahtomattaan Pimeyden.

NE kiittävät

:twisted:
Synkkä salaisuus

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”