Helpdesk vs. DNF

Yleistä keskustelua kätköilystä
NMS68
Viestit: 308
Liittynyt: Ti 18.12.2007 23:25

Re: Helpdesk vs. DNF

Viesti Kirjoittaja NMS68 » La 16.05.2009 21:37

jakari65 kirjoitti:Kannattaisiko nyt keskittyä itse aiheeseen, eli purkkien hakemiseen. Mielestäni näillä palstoilla on todella turha jauhaa näistä asioista.... Se on kätkön tekijän asia ottaa kantaa, onko logattu vai ei... Nyt hipi hipi purkeille!
Minä pidän omana sääntönäni sitä, että nimikirjoitus pitää saada purkissa olevaan lokikirjaan. Jos lokikirja on täynnä tai selloloosamössöä, jätän uuden paperin ja kuittaan siihen. Purkkia ei minusta tarvitse hakea itse, mutta luultavasti jättäisin kuittaamatta purkin, joka on paikassa, johon en suostuisi menemään missään tapauksessa.

Kätkön omistaja päättäköön, hyväksyykö rajatapaukset. Eräällä mysteerikätköllä jouduin jättämään löydön kuittaamatta, koska purkki oli luiskahtanut tavoittamattomiin. Ensimmäisellä käynnillä en löytänyt edes purkkia. Uusi yritys muutamaa tuntia myöhemmin auttoi tuomaan näköhavainnon purkista, mutta en keksinyt, miten saisin purkin esille. Omistaja antoi luvan kuitata löytö, mutta tyydyin DNF:ään, koska lokikirja oli tavoittamattomissa. Mutta arvostan omistajan tarjousta, jonka moni muu olisi varmasti hyväksynyt. Toisaalta joku olisi voinut kuitata purkin löydetyksi pelkän näköhavainnon perusteella ja omistaja olisi voinut täysin oikeutetusti poistaa löydön.

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Helpdesk vs. DNF

Viesti Kirjoittaja aku506 » La 16.05.2009 21:46

Aika oftopiccia muuten. Koskaan ei pysytä aiheessa. (Paitsi oftopicin mailmanennätys jossa ei pysytä aiheen välttelyssä.)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
rtl
Viestit: 276
Liittynyt: Ti 16.12.2008 17:01
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Helpdesk vs. DNF

Viesti Kirjoittaja rtl » La 16.05.2009 21:49

NMS68 kirjoitti: Minä pidän omana sääntönäni sitä, että nimikirjoitus pitää saada purkissa olevaan lokikirjaan. Jos lokikirja on täynnä tai selloloosamössöä, jätän uuden paperin ja kuittaan siihen.
Nanoon on hiukan vaikeaa repäistä taskustaan sopivaa paperiläpyskää, täyden tilalle :mrgreen:.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”