HUOMIO Kuopio rantalenkkeilijän multi kunnossa!

Yleistä keskustelua kätköilystä
Ma.Meri
Viestit: 41
Liittynyt: Pe 02.04.2010 10:22

HUOMIO Kuopio rantalenkkeilijän multi kunnossa!

Viesti Kirjoittaja Ma.Meri » Su 11.04.2010 1:42

Kuopiolaiset kätköilijät ynnä muutkin. Tekemäni rantalenkkeilijän multi oli vastíkään toissapäivänä koko päivän huollossa, jolloin se näkyi yliviivattuna Kuopion kartalla, mutta se on nyt taas täysin kunnossa ja etsittävissä, joten älkää jättäkö sitä yhden huoltopäivän takia unholaan, en ole niitä ihmisiä jotka seisottaisi viikko-tai kuukausitolkulla purkkiaan hyllyllä, 1 vrk riittää. Joten mänkeehän ehtimmää, teidän loggauksia on niin mukava lukea, että alakaa jo tulla vierotusoireita kun ei mitään kuulu :D :D :D!!! Ja minun uusin multini ilmestyi myös tänään Kuopion keskustan kartalle, josta on vielä FTF:kin hakematta, nyt hop, hop.. :D :D :D :D :D T: Mameri

Avatar
haksu10
Viestit: 3073
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: HUOMIO Kuopio rantalenkkeilijän multi kunnossa!

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 11.04.2010 2:04

mameri kirjoitti:Kuopiolaiset kätköilijät ynnä muutkin. Tekemäni rantalenkkeilijän multi oli vastíkään toissapäivänä koko päivän huollossa, jolloin se näkyi yliviivattuna Kuopion kartalla, mutta se on nyt taas täysin kunnossa ja etsittävissä, joten älkää jättäkö sitä yhden huoltopäivän takia unholaan, en ole niitä ihmisiä jotka seisottaisi viikko-tai kuukausitolkulla purkkiaan hyllyllä, 1 vrk riittää. Joten mänkeehän ehtimmää, teidän loggauksia on niin mukava lukea, että alakaa jo tulla vierotusoireita kun ei mitään kuulu :D :D :D!!! Ja minun uusin multini ilmestyi myös tänään Kuopion keskustan kartalle, josta on vielä FTF:kin hakematta, nyt hop, hop.. :D :D :D :D :D T: Mameri
Tuota... vaihdoin otsikkoa hieman vähemmän huomiota huutavaksi (koska tuo olisi aiheuttanut paniikkia että on isokin hätä; ja kuitenkaan asia ei kosketa koko valtakunnan kätköilijöitä... eikä pelkkä "HUOMIO HUOMIO!!!" - otsikko kertonut mitään itse asiasta).

Mutta ei varmasti kätköäsi unhoiteta mutta moni voi olla ottanut loppuviikosta kätköt gepseihin ja tällöin on jäänyt pois hyllytetyt, ja ovat nyt tien päällä siis ilman tietoa että kätkö on käytössä. Mutta seuraavalla reissulla käyvät sitten tämänkin :)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”