Köyhyys ei ole ilo kenelläkään
Köyhyys ei ole ilo kenelläkään
mutta pitäneen alkaa keräilemään margariinirasioita & vessapaperiholkkeja joihin laittaa mahdollisesti uudet perustettavat kätköt.
Kätköllämme oli käyty vaihtamassa alkuperäinen purkki, halpaan muovi purkkiin, joka ei edes mahtunut koloonsa.
Tiesinhän minä että varkaita on kaikkialla, mutta kuitenkin.
(ai varkaita, miksi jästi kävisi vaihtamassa purkin...)
Kätköllämme oli käyty vaihtamassa alkuperäinen purkki, halpaan muovi purkkiin, joka ei edes mahtunut koloonsa.
Tiesinhän minä että varkaita on kaikkialla, mutta kuitenkin.
(ai varkaita, miksi jästi kävisi vaihtamassa purkin...)
Re: Köyhyys ei ole ilo kenelläkään
Mahto olla erikoinen purkki jos joku viitsi nähdä noin paljon vaivaa.. enpä ole ennen tuollaisesta kuullut.
Jotakin vähän vastaavaa on tapahtunut tällä kätköllä: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx ... bafd048584
Hävisi Nappa-Redux:lta camo-kívi, jonka olin tyhmyyksissäni teettänyt hautakivifirmassa.
Kivi oli laitettu siten, että suurella todennäköisyydellä vain kätköilijä se huomaisi...
Jostain syystä kiven sisällä ollut filmipurkki oli paikallaan logeineen jne...
Kivi oli laitettu siten, että suurella todennäköisyydellä vain kätköilijä se huomaisi...
Jostain syystä kiven sisällä ollut filmipurkki oli paikallaan logeineen jne...
Toisten purkkeja eivät vie kuin jästit ja muka-kätköilijät (joita voi hyvin kutsua idiooteiksi). Sitä työmäärää, minkä purkkeihin menee, kunnioittavat vaan tosikätköilijät, joita onneksi on valtaosa harrastajakunnasta.
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"
Mieleeni tulee seuraava: http://www.geocache.fi/caches/cachetieto.php?wp=GC2YTMZ
Purkki oli hieman erikoisempi, ja katosi jo ensimmäisenä päivänä.
Purkki oli hieman erikoisempi, ja katosi jo ensimmäisenä päivänä.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.