Parhaat kätköt

Yleistä keskustelua kätköilystä
saikku78
Viestit: 7
Liittynyt: Su 03.07.2011 1:26

Parhaat kätköt

Viesti Kirjoittaja saikku78 » Ti 11.10.2011 9:40

Heippa!

Haluaisin kuulla teiltä parhaita kätköjä, miten ne on toteutettu. Paikkakuntia ei tietenkään kannata kertoa :)

Miten jos joku kätkö tuntuu niin ylitsepääsemättömän vaikealta, oletteko jättäneet kätkön sikseen vai
pyydättekö kaverilta apuja? Mulla ei oo yhtään kätköilevää kaveria, joten apuja ei tule mistään
muualta kuin vihjeistä.

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Parhaat kätköt

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Ti 11.10.2011 10:22

Täällä on lista eri vuoden geokätkögallupeista. Jos sinua kiinnostaa erityisesti kätkön tekninen toteutus, siitä äänestettiin vuonna 2007, ja tässä ne näkyät kartalla. Saas nähdä tuleeko GKG2011 ja kuka sen järjestää?
Onko muuten nimesi jo täällä?

Avatar
arisoft
Viestit: 1230
Liittynyt: La 31.07.2010 19:49
Paikkakunta: Vantaa

Re: Parhaat kätköt

Viesti Kirjoittaja arisoft » Ti 11.10.2011 11:16

saikku78 kirjoitti:Mulla ei oo yhtään kätköilevää kaveria, joten apuja ei tule mistään
muualta kuin vihjeistä.
Kavereita kannattaa etsiä sieltä kätkökuvauksesta. Ota reippaasti yhtetyttä kätkön tekijään. Uskoakseni lähes kaikki kätkön omistajat, jotka sinulle vastaavat, ovat kiinnostuneita kuulemaan, että kätköä on yritetty etsiä ja mielellään antavat vinkkiä siitä mitä etsinnässäsi on mennyt vikaan. Ainakin itse kuulen mielelläni mitä on jo yritetty, koska silloin voi parhaiten antaa vinkkiä siitä mitä ei kannata yrittää ja mitä on jäänyt ehkä huomaamatta.

Älä kuitenkaan ylläty jos et saa (heti) vastausta. Osa kätköjen tekijöistä ei näet lue lainkaan saamiaan viestejä tai lukevat niitä niin harvoin että vastaaminen ei ole enää ajankohtaista. Myös kätkön aiemmin löytäneisiin kannattaa ottaa silloin yhteyttä. Monet ottavatkin mielummin yhteyttä löytäjiin kuin tekijään. Kynnys voi näin olla matalampi tai sitten kokemus on opettanut että löytäjiltä saa parempia vihjeitä kuin tekijältä. Mutta yksin et oikeasti jää kun vain uskallat lähettää sen viestin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”