GC:n TB:n lokimerkinnät

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

GC:n TB:n lokimerkinnät

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Su 06.07.2008 21:56

Arvon kätköilijät. Kun jätätte tai otatte kätköön/kätköstä seurattavan esineen, niin kirjoittakaa netin logiin "TB out", "GC in" jne. Tein eilen uuden kätkön ja jätin kolikon sinne. (Jonka ilmoitin notella.) Nyt kolikko on otettu ja TB on ilmestynyt mutta minkäänlaisia merkintöjä ei logeista löydy. Joo, näkeehän sen esineen seurantalistasta kuka sen on laittanut ja minne, tai kuka on sen ottanut ja mistä, mutta silti...
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

Avatar
KariM1
Viestit: 126
Liittynyt: Pe 10.08.2007 10:09
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: GC:n TB:n lokimerkinnät

Viesti Kirjoittaja KariM1 » Ma 07.07.2008 9:27

Kätkö, jossa on ollut TB/GC, näyttää kuvaussivullaan linkin "See the history", esimerkki.

Tuosta huolimatta, olen kanssasi samaa mieltä, ja noin olen itse toiminut.

Avatar
mikko&sira
Viestit: 466
Liittynyt: La 06.01.2007 10:35
Paikkakunta: Espoo

Re: GC:n TB:n lokimerkinnät

Viesti Kirjoittaja mikko&sira » Ma 07.07.2008 14:19

Tuleepahan tuo IN/OUT-merkintä tehtyä myös kätkön lokikirjaan.
Maailma on erilainen geokätköilijän silmin.

Avatar
MooseM
Viestit: 215
Liittynyt: To 21.12.2006 17:15
Paikkakunta: Hattula,Kanta-Häme

Re: GC:n TB:n lokimerkinnät

Viesti Kirjoittaja MooseM » Ma 07.07.2008 19:30

Tuli tuosta Mikon kommentista mieleen muistuttaa jälleen tästä,varsinkin kesäloma-aikaan sattuvasta lokkausviiveestä.Elikkäs jos löydätte kätköstä matkalaisen jota ei selosteen mukaan siellä ole,niin katsokaa lokikirjasta löytyyykö sieltä mainintoja matkalaisen jättämisestä.Monet tekevät varsinkin kesäaikaan useamman päivän retkiä,mutta kuittaavat ne nettiin vasta palattuaan kotiin.Joten malttakaa odottaa muutama päivä matkalaisen ja lokin ilmestymistä selostesivulle.

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

Re: GC:n TB:n lokimerkinnät

Viesti Kirjoittaja LQ » Ma 07.07.2008 23:39

MooseM kirjoitti:Tuli tuosta Mikon kommentista mieleen muistuttaa jälleen tästä,varsinkin kesäloma-aikaan sattuvasta lokkausviiveestä.Elikkäs jos löydätte kätköstä matkalaisen jota ei selosteen mukaan siellä ole,niin katsokaa lokikirjasta löytyyykö sieltä mainintoja matkalaisen jättämisestä.Monet tekevät varsinkin kesäaikaan useamman päivän retkiä,mutta kuittaavat ne nettiin vasta palattuaan kotiin.Joten malttakaa odottaa muutama päivä matkalaisen ja lokin ilmestymistä selostesivulle.
Olisihan se kiva juu... Esimerkiksi eilen iltapäivällä tiputin yhden kolikon erääseen purkkiin. Ja täänään joku hätäinen oli sen jo ehtinyt grabbata, ennenkun ehdin nettiin kirjata. Minä en ainakaan näe mitään syytä grabbaamiseen ennenkun on itse tiputtamassa matkalaista seuraavaan kohteeseen. Olisi nyt edes kysynyt spostilla ensin, ...kele!
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Avatar
mikko&sira
Viestit: 466
Liittynyt: La 06.01.2007 10:35
Paikkakunta: Espoo

Re: GC:n TB:n lokimerkinnät

Viesti Kirjoittaja mikko&sira » Ti 08.07.2008 0:00

lq kirjoitti:
MooseM kirjoitti:Tuli tuosta Mikon kommentista mieleen muistuttaa jälleen tästä,varsinkin kesäloma-aikaan sattuvasta lokkausviiveestä.Elikkäs jos löydätte kätköstä matkalaisen jota ei selosteen mukaan siellä ole,niin katsokaa lokikirjasta löytyyykö sieltä mainintoja matkalaisen jättämisestä.Monet tekevät varsinkin kesäaikaan useamman päivän retkiä,mutta kuittaavat ne nettiin vasta palattuaan kotiin.Joten malttakaa odottaa muutama päivä matkalaisen ja lokin ilmestymistä selostesivulle.
Olisihan se kiva juu... Esimerkiksi eilen iltapäivällä tiputin yhden kolikon erääseen purkkiin. Ja täänään joku hätäinen oli sen jo ehtinyt grabbata, ennenkun ehdin nettiin kirjata. Minä en ainakaan näe mitään syytä grabbaamiseen ennenkun on itse tiputtamassa matkalaista seuraavaan kohteeseen. Olisi nyt edes kysynyt spostilla ensin, ...kele!
Joo ja joskus se kestää. Olen tuossa pöydänkulmalla jäähdytellyt yhtä Miamista löytämääni kulkijaa jo toista viikkoa odotellen edellisen haltijan loggausta.
Lomamatkalla lienee kun ei ole gc.comiin kirjautunut sen koommin kun tuon TB:n on itselleen napannut.
Alkutaipaleella tuli itsekin sorruttua tuohon hätäilyyn, mutta ajan ja kokemuksen myötä osaa jo odottaa hetken.
lq:n mainitsema spostikysely on myös hyvä muistaa, jos mitään ei ala tapahtumaan. Joskus noiden matkalaisten loggaus saattaa hyvinkin unohtua.
Maailma on erilainen geokätköilijän silmin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”