Turhat sveitsin liput!

Yleistä keskustelua kätköilystä
rianra
Viestit: 118
Liittynyt: La 30.06.2007 22:04

Turhat sveitsin liput!

Viesti Kirjoittaja rianra » Su 20.07.2008 11:32

Olen tämän kesän aikana törmännyt lukuisiin kätköihin joissa on ilmeisesti unohtunut huoltotarpeesta kertova atribuutti, punaisella pohjalla oleva valkoinen risti. Monta kertaa nämä kätköt ovat olleet sellaisia ettei niissä todellakaan ole mitään ongelmaa tai vikaa. Näissä tapauksissa olen pyrkinyt asiasta kertomaan loggauksessani. Siitä huolimatta liput pönöttävät kuvauksissa. Onko kyse kätkön omistajan osaamattomuudesta, huolimattomuudesta, vai jopa välinpitämättömyydestä?

Mikäli kyse on osaamattomuudesta, neuvo on helppo: kirjaudu GC.com:in, mene kätkön sivulle ja valitse log your visit, viestin tyypiksi owner maintenance. Ja tekstiksi vaikka että kätkö kunnossa.

Herää epäillys että moni hyvä ja hieno kätkö hiljenee sen takia, että atribuutit kertovat kätkön olevan huonossa kunnossa, vaikka näin ei olisikaan.

Edit: ohje oikeaksi.
Viimeksi muokannut rianra, Su 20.07.2008 12:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Thinking out of the cache

Avatar
small oaks
Viestit: 588
Liittynyt: Ma 08.01.2007 9:32
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Turhat sveitsin liput!

Viesti Kirjoittaja small oaks » Su 20.07.2008 11:36

Kätkön huoltotarve -attribuuttia ei voi poistaa edit listing -valikosta attribuutteja muokkaamalla, vaan omistajan tekemällä owner maintenance -viestillä.
Still one more to find!

jonsson
Viestit: 146
Liittynyt: La 06.01.2007 11:32
Paikkakunta: Janakkala,Turenki

Re: Turhat sveitsin liput!

Viesti Kirjoittaja jonsson » Su 20.07.2008 11:53

small oaks kirjoitti:Kätkön huoltotarve -attribuuttia ei voi poistaa edit listing -valikosta attribuutteja muokkaamalla, vaan omistajan tekemällä owner maintenance -viestillä.
Näinhän se käy.Eli "alppimaan lippu" katoaa itsestään kätköselosteesta kun on käyttänyt owner maintenance viestiä.
jonsson

rianra
Viestit: 118
Liittynyt: La 30.06.2007 22:04

Re: Turhat sveitsin liput!

Viesti Kirjoittaja rianra » Su 20.07.2008 12:24

Niinpäs olikin. Joka tapauksessa sitä olisi hyvä käyttää sillä nuo turhat huoltotarve attribuutit ovat.. no, turhia.
Thinking out of the cache

Avatar
Vikani
Viestit: 44
Liittynyt: Ti 13.02.2007 13:02

Re: Turhat sveitsin liput!

Viesti Kirjoittaja Vikani » Su 20.07.2008 12:39

small oaks kirjoitti:Kätkön huoltotarve -attribuuttia ei voi poistaa edit listing -valikosta attribuutteja muokkaamalla, vaan omistajan tekemällä owner maintenance -viestillä.
Kyllä ainakin aikaisemmin onnistui myös attribuuttien muokkauksen kautta. Jostain omasta kätköstä poistettiin se noin kun joku hätäinen kätköilijä ilmoitti huoltotarpeesta ja se todettiin pian aiheettomaksi ilmoitukseksi. Tuntui turhalta laittaa owner maintenance -note kun ei mitään ei todellisuudessa tehty.

Sunzilla
Viestit: 37
Liittynyt: Ke 05.09.2007 10:52
Paikkakunta: Espoo

Re: Turhat sveitsin liput!

Viesti Kirjoittaja Sunzilla » Su 20.07.2008 18:14

Itse olen kirjannut Owner Maintenancen aina kun kätköilläni olen käynyt tarkastuksilla. Vaikken mitään siis olisikaan tehnyt. Onhan sekin huoltoa, että omistaja ilmoittaa kätkön olevan kunnossa.

Avatar
Jaroma
Viestit: 30
Liittynyt: Ma 05.03.2007 17:01
Paikkakunta: Turku

Re: Turhat sveitsin liput!

Viesti Kirjoittaja Jaroma » Su 20.07.2008 18:50

Itse olen jakanut lippuja silloin kun loki on täynnä tai purkki rikki tai muu vastaava syy. Mielestäni se herättää paremmin omistajan huomion kuin loggaus jota voi ahkeralla piiloittajalla tulla monia samaan aikaan. Itse en näe siinä huonoa kätköä vaikka siellä lippu liehuisikin. Monesti luen muiden loggauksia ja vien vaikka tarvittaessa kynän kätköön jos se on ollut huoltotarpeen syynä.

rianra
Viestit: 118
Liittynyt: La 30.06.2007 22:04

Re: Turhat sveitsin liput!

Viesti Kirjoittaja rianra » Su 20.07.2008 22:39

Jaroma kirjoitti:Itse olen jakanut lippuja silloin kun loki on täynnä tai purkki rikki tai muu vastaava syy.
Tarkoitinkin tapauksia joissa lippu liehuu vaikkei purkissa enää mitään vikaa olisikaan. Näitä nimittäin on tullut melko paljon vastaan.
Thinking out of the cache

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”