Peruskäyttäjä?

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Peruskäyttäjä?

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Pe 12.09.2008 12:21

Mitä muita "Käyttäjätyyppejä" on kun tuo "Peruskäyttäjä"? Oletin ennenvanhaan, että jos on .com:in puolella peruskäyttäjä, niin on täälläkin ja jos on siellä preimum member, niin täältäkin saa jotian extraa mutta niin ei näytä olevan. Eli voiko tuota "Pruskäyttäjä"- titteliä nostaa jotenkin ja jos niin miten?
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

Avatar
LQ
Viestit: 470
Liittynyt: To 11.01.2007 12:33

Re: Peruskäyttäjä?

Viesti Kirjoittaja LQ » Pe 12.09.2008 12:31

Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...

Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Peruskäyttäjä?

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Pe 12.09.2008 13:10

Jäsenyystilanne

Geocaching.com -sivuston tietojen mukaan käyttäjätilasi on:

Premium Member

Tieto on nyt tallennettu tietoihisi.





Kiitos linkkivinkistä.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

barlow39
Viestit: 181
Liittynyt: Ma 08.09.2008 23:30

Re: Peruskäyttäjä?

Viesti Kirjoittaja barlow39 » Ma 13.10.2008 20:01

Mulla tulee tällainen ton linkin kautta: "Palvelu on käytössä vain sisäänkirjautuneella nimimerkkinsä vahvistaneilla käyttäjillä"

Olen vahvistukset tehnyt ohjeiden mukaan.

Olen myös geocaching.com sivustolla Premium-jäsen, mutta en täällä geocache.fi sivustolla.

Kauankohan kestää normaalisti tietojen päivitys. Ei mulla kiirettä, "Kiven alla"-mainostaa 24 tunnin kuluessa Premium jäsenyyden, mutta mitä se siis "normaalisti" kestää tuolta geocaching.com kautta?

Avatar
haksu10
Viestit: 3073
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Peruskäyttäjä?

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 13.10.2008 20:31

barlow39 kirjoitti:Mulla tulee tällainen ton linkin kautta: "Palvelu on käytössä vain sisäänkirjautuneella nimimerkkinsä vahvistaneilla käyttäjillä"

Olen vahvistukset tehnyt ohjeiden mukaan.

Olen myös geocaching.com sivustolla Premium-jäsen, mutta en täällä geocache.fi sivustolla.

Kauankohan kestää normaalisti tietojen päivitys. Ei mulla kiirettä, "Kiven alla"-mainostaa 24 tunnin kuluessa Premium jäsenyyden, mutta mitä se siis "normaalisti" kestää tuolta geocaching.com kautta?
Hei,

nyt premiumtilanteesi on päivitetty ajan tasalle.

Automaaattinen päivitys ei onnistunut koska yöllä saapunut nimimerkin vahvistuspyyntösi oli vielä jonossa (geocaching.com kävi niin hitaalla ettei tarkastuksia saanut tehtyä viime yönä), tästä syystä myöskään automaatti ei turvallisuussyistä suostu vahvistamaan "tuntemattoman" nimimerkin premiumtilaa.

Kiven alta tilatessa ongelmia tosin ei ole koska tällöin vahvistus tapahtuu salamannopeasti ja myöskään erillistä vahvistusta ei tarvitse. Muuten tiedon päivittyminen geocache.fi -sivustolle tapahtuu nopeiten tuolla linkillä. Varsinaiset tarkastusajot tapahtuvat toistaiseksi hyvin harvoin koska niille ei vielä ole geocaching.com:n päässä parempaa tekniikkaa vaan ne täytyy tehdä raakalla voimalla.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

barlow39
Viestit: 181
Liittynyt: Ma 08.09.2008 23:30

Re: Peruskäyttäjä?

Viesti Kirjoittaja barlow39 » Ti 14.10.2008 12:39

No nythän se toimii. Niinkuin kirjoitin, ei minulla ole kiirettä. Vahvistukseni olin vasta hetkeä aikaisemmin jättänyt, mutta tuli vaan mieleen kysäistä, että mikä se ero on "Kiven alla"-palveluun. Kyllä tämä oli ihan ripeää toimintaa! Tätä foorumia lueskellessa on pikkuhiljaa hahmottunut, minkälaisilla resursseilla tätä pyöritetään. Nostan hattua kaikille toimijoille!

Kiitos!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”