Kätkön piiloitus sälää vaihdetaan

Kätköilytavaroiden (ja miksei muidenkin) osto- ja myyntipalsta. Laita otsikon alkuun O: (ostan) M: (myyn) tai V: (vaihdan)
Avatar
Eniz
Viestit: 320
Liittynyt: Pe 09.01.2009 1:31
Paikkakunta: VTallinna

Kätkön piiloitus sälää vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Eniz » Ke 28.04.2010 16:14

Hei vaan taasen.
Aikani ratoksi olen tilaillut kaikkea mukavaa kätkön piiotukseen sopivaa tarvetta. Nyt on hieman yli oman tarpeen mm. päivänvalossa "näkymättömiä" heijastimia sekä pieniä alumiinisia bison kapseleita ja noita vähän isompiakin kirkkaita mikroja.
Lisäkin pitäisi vielä tulla ainakin magneetteja. Yksi ilta kun innostuin kaikkea tilaamaan.

Tavara sinänsä on niin tyystin arvotonta, että jo lähettäminen Suomessa ylittää tuotteen arvon. Bisnestä en ole siis tekemässä koska sellainen on ainakin tällä saralla kiven alla. Noita tilauksia kun olen tehnyt niin tavallisesti Suomeen toimitettuna on yksi ja sama tilaako yhden vai kymmenen.

Niin lähinnä vaihtokauppoja ehdottelen ja vaihtopaikaksi tapaamisia, Turkuun olemme menossa 10v-ikonia hakemaan 2.5. Muutoin olen ylensä Espoonlahdessa. Kätköilyn merkeissä voin yltyä tulemaan kauemmaksikin.

Tilailemaani sälää on vielä tulematta sata supermagneettia ja ehkä jotain muutakin sälää on saattanut juuttua tuhkapilveen tai magneetit jonkun metallisen matkalaukun kylkeen.

Kaikkea tuskin itse tarvitsen ja olisi hieman sääli, jos jäisivät käyttämättä. Kuvan tapaista yritin ottaa vermeistä.

Ellei vaihtareita ole niin äärimmäisen minimaalista rahaakin vastaan voin omaisuudestani luopua. Itseltäni puuttuvat tällä hetkellä nuo tavalliset nanomagneetti purkit saati kehittyneemmät. eBaysta ostin pari litteää magneettikätköä lokikirjoineen, tuntuvat olevan jääkaappimagneetin tasoa.
Liitteet
tavaraa.jpg
Jotain tämmöstä ainakin
tavaraa.jpg (55.13 KiB) Katsottu 1830 kertaa

Qeo
Viestit: 12
Liittynyt: Pe 30.04.2010 8:35

Re: Kätkön piiloitus sälää vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Qeo » Pe 30.04.2010 13:51

Olisin hyvinkin kiinnostunut noista, lähinnä mikropurkeista ja magneeteista :) . Ottaisitko yhteyttä minuun qeo.geocaching@gmail.com. Asun Turun lähellä mutta olen koko viikonlopun Ruotsissa.
Qarskisti Epäitsekäs Oppinut

Avatar
Eniz
Viestit: 320
Liittynyt: Pe 09.01.2009 1:31
Paikkakunta: VTallinna

Re: Kätkön piiloitus sälää vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Eniz » Pe 30.04.2010 15:01

Qeo kirjoitti:Olisin hyvinkin kiinnostunut noista, lähinnä mikropurkeista ja magneeteista :) . Ottaisitko yhteyttä minuun qeo.geocaching@gmail.com. Asun Turun lähellä mutta olen koko viikonlopun Ruotsissa.
Vastattu sähköpostiin, ne tilaamaani 100 magneettia ovat näemmä niin tehokkaita että tuntuvat tarttuneen matkalle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Osta, myy, vaihda”