Geocaching-sovellukseen on tullut päivitys. Uusimmassa versiossa onnistuu myös löytöjen kirjaaminen ja kommentoiminen kentältä, kätköjen suodattaminen löydetyt/löytämättömät, tradit/kaikki. Vanhoja loggauksia näytetään aiempaa enemmän, ja jos puhelimeen haetut tiedot eivät riitä, niin kätkökuvauksesta pääsee suoraan gc:n sivuille. Kulkijoidenkin tiedot voi tarkistaa sovelluksen kautta.Sasus kirjoitti:juu olen kokeillut tota ohjelmaa mut sillä ei saa ees kirjattua löytöjä, siks en oikein pitänyt siintä!qu1d kirjoitti:haksu10 kirjoitti:Ohjelmakehitysgurulta kuului tietoa että prosessointilistalla on on windows-mobile, blackberry/iPhone, normaali windows...Sasus kirjoitti:Onko tätä tulossa joskus applen iphonelle?Hauska uutinen minustakin, kiitos!Sasus kirjoitti:toi tieto piristi, kiitos![]()
![]()
Off topic:
Sasusille silti tiedoksi, jollet jo tiennytkin, että iPhonelle on olemassa Groundspeakin oma iPhone-sovellus Geocaching. Löytyy App Storesta, jossa on muutama muukin geokätköilyapuohjelma.
Minusta tämä on ollut siisti ja selkeä sovellus, mutta vertailukohtia minulla ei ole. Harmillisinta on, että kartalta ei ole suoraa paluuta kätkökuvaukseen. Lisäapuna olen käyttänyt Karttapaikan karttoja, jotka olen tallentanut näyttökuvina (Koti-näppäin + käynnityspainike) puhelimeen.
Trackonfly suomalaisena sovelluksena toki kinnostaa, mutta sillä välin kiinnostaisi tietää, millaisiin ratkaisuihin muut ifonistit ovat päätyneet?