Vasta harrastuksen alkutaipaleella olen paljon kätköjä löytäneiden ja omiakin paljon tehneiden kätköiijöiden loggausten niukkasanaisuudesta myös aistinut ja tulkinnut jotain itseni ja muidenkin kannalta positiivista!juoksija kirjoitti:Itse ainakin tunnustan inhimillisyyteni tässä. Kätköloggauksia lukiessani on jäänyt mieleen pari - mutta siis vain pari - nimimerkkiä, joilla on yllättävän usein joko negatiivisia tai omahyväisiä loggauksia (koskee siis toisten; ei tietenkään omia kätköjänirthomasl kirjoitti:It's a two-way street.) . Huomaanpa vaan, että sanainen aarrearkkuni on tavallista niukempi näiden henkilöiden kätköjä logatessani. Ja uskallanpa väittää, että se joka usein valittaa, noin ihan objektiivisestikin ottaen tekee myös itsekin tavallista "huonompia" kätköjä.
Nimittäin voihan tekstien niukkuudesta kieliä myös se että "konkaritkin" ihmettelevät omassa mielessään, että enpä olisi uskonut että joku "noviisi"
on vaivautunut tekemään noinkin isotöisen ja hyvin naamioidun kätkön johon itse en olisi edes vaivautunut/kyennyt!?
Siispä kätköloggauksien tulkintaa kannattaa arvioida monelta kannalta!
Tarkkuuslajeista kiinnostuneena en halo hiuksia, vaan panen ne neljään osaan!