arisoft kirjoitti:Allekirjoitusasiaan voi ottaa myös kätkön tekijän näkemyksen. Onko kätkön tekijän mielestä kätkö onnistuneesti löydetty jos nimen on kirjoittanut joku toinen? Käytännössä kukaan tuskin tekee nimikirjoitusanalyysejä niille kirjoituksille ja lähtee sen perusteella lokeja poistamaan mutta kyse onkin tässä (kuin siinä aiemmassakin johon viitattiin) keskustelussa siitä periaatteesta jolloin kätkön tekijän mielestä kötkö on löydetty ja siitä milloin kätkön etsijä kokee löytäneensä sen niin hyvin että kehtaa väittää sen löytäneensä.
Vaikka itse en olekaan tehnyt läheskään niin montaa kätköä, kuin olet löytänyt, uskaltaudun silti kommentoimaan.
Itse uskon logituksiin ja ylipäätään kätköilijöihin, eikä ole tarvinnut poistaa, kuin yksi note.
Ei se ole minulta pois, että niitä löydetään tai spoilataan. Löydettäväksi ne on tehty.
Mikäli loggaaja sanoo logissaan, että näki, mutta ei logannut logiin, mutta laittoi silti foundin, niin silloin voin poistaa...
Mielestäni, siis minun mielestäni kannattaa kuitenkin hakea muutama sata purkkia ennen kuin tekee omia, koska siinä kehittyy hyvin huonojen kätköjen tekijäksi, kuten minä.