Haluaisiko joku Premium Memberi tekaista gpx-tiedoston Turun traditionaalisista disabloimattomista kätköistä? Itse kun en vielä ole.
Jos halukas löytyy, tiedoston voisi lähettää osoitteeseen "stone5 ät-merkki mbnet piste fi".
Tämä menee kylläkin "vähän" toisaalle keskustelun alkuperäisestä aiheesta, mutta kun en viitsisi millään avata uutta viestiketjua.
Eli olisiko lisää halukkaita Premium Membereitä tekemään GPX:iä. Olisi tarkoitus lähteä Pariisiin lomalle vähäksi aikaa ja pitäis myös hakea parit kätköt sieltä.
Jos ja kun kukaan ei jaksa ottaa noista kaikista kätköistä kerrallaan GPX:iä voi hän lähettääGPX:ät minulle niin poistan tästä viestistä linkit kätköihin joihin minulla on jo GPX:ät.
GPX:ät saa lähettää sähköpostiini: roni -piste- lindholm -ät- gmail -piste- com
Asiasta toiseen tai oikeastaan sivuten Premium jäsenyyden hankkiminen ei paljon maksa ja sen voi hankkia vaikka vain kuukaudeksi kerrallaan, jos ei kerralla raaski tai rahasta tekee tiukkaa. Sanalla voi tsekata onko ominaisuudet sellaiset, että niistä kannattaa maksaa myös jatkossa. Minun mielestäni näin kannattaa tehdä jo ihan kannatuksenkin vuoksi.