#800 täyttyi Prahassa viikonloppuna. Havaitsin asian juuri... Kätköjähän siellä olisi ollut enemmänkin, mutta jostain syystä halusin tehdä reissussa muutakin (ja etenkin parempi puoliskoni)
Jälkikäteen huomasin, että olisi ollut helppo virtuaalikätkö paikassa, jonka ohi kuljettiin vissiin 8 kertaa. Sen kun olis vielä huomannut logata eli sopivan kuvan räpsäistä.
- eilen minulla oli jokin ajatus, mutta unohdin sen jo...
200 puhki miltei vahingossa, 25 kätkön päivällä. Merkkipaaluna sai toimia http://coord.info/GC25PX2
Olin aivan varma, että vasta 199 oli koossa, kunnes alkuviikkoa loggaillessa totuus paljastui.
En ole kovin aktiivisesti purkkeja etsinyt, tämä on minulle kesäharrastus. Harrastajien ja purkkien määrä näyttää kuitenkin kasvavan jatkuvasti. Esimerkiksi omilla kätköilläni on tänä kesänä käynyt ennätysmäärä porukkaa.
Ja se 300. kätkö löytyi miehen ansiosta tänään, kun Mrs. Petsku paiski kolme tuntia ylitöitä työpäivän alkuun täytelleen työpisteensä hyllyjä kuntoon päivän tilauksia varten. Niitä ei kylläkään olla vielä naputeltu koneelle, mutta mies saa tehdä sen ihan itse, kun on niiden eteen ahkeroinutkin.
Syyskuun alussa, 100-vuotta bussilla tuli löydettyä ja sain kasaan #150 kätköä. Jes. Sitten metsästämään toisen satasen puoliskaa...
Samalla aakkos-taulukosta puuttuu muistaakseni enää 7 kappaletta löytöjä.
Onnittelut!
Huomasin, että ensin nimituttu ja sitten kirjeenvaihtotuttu -hamppi-, on saanut tonnin täyteen:
"Found it
09/10/2011
TONNI TÄYNNÄ. Eka kierroksella oli mopopoikia kentällä joten siirryin ristille seuraavaksi. Pian kuului poistuvien mopojen ääni ja eiku purkille. Pikkasen pimmeessä etsitytti, mut löytyihän tuo. KK"
Rajummanpuoleiset onnittelut myös tonnin puhkaisusta täältä Kymenlaakson puolesta!
Eikun sitten pinkoponteisesti kohti seuraavaa tonnia. Seuraava minun kokemuksen mukaan tarvii jo merkittävän paljon matkustelua.....
Onnittelut ja treveiset koko etsintäplutoonalle, elikkä perheelle!
gsea
Tänään rikkoutui 600 purkin raja - onnettomasti kävi niin, että päivän lenkin 9 muuta purkkia oli kovin nautittavia (lähinnä Kiljusten takuuvarmaa laatua) ja sitten täydelle sataselle osui Marmorikuula, joka oli aika paha antikliimaksi. Eli siis Vanhankaupunginlahden rantoja tyhjentelemässä Helsingissä.
900 meni rikki MEGA-viikonloppuna Wanhaa Lempäälää -wherigolla ja 1000 eilen Nuuksion metsächillailussa - vähän niin kuin yllättäen, sillä olin unohtanut logata edellispäivän löydön. Sitten kohti seuraavaa tuhatlukua..
Niin ja onnittelut pattipolvelle huikeasta suorituksesta!
Courage is not the absence of fear, but rather the judgment that something is more important than fear.