Nyt kysyisinkin, että mitkä kaikki kirjoitukseni tulevat siihen mukaan? Vain löydöt? Vain kätköihin kirjoittamani löpinät? Sekä kätköihin että kiertolaisiin kirjoittamani löpinät? Hä?
 Kun ei minulla mitenkään voi olla 279 löytöä, tai edes kirjoitusta kätköihin. Eli mitä siinä listauksessa on mukana? Jos minulta kysytään, siinä pitäisi olla pelkät löydöt, itse en esimerkiksi dnf:iin tai kolikoiden pudotuksiin jaksa kirjoittaa niin pitkiä läpinöitä.
 Kun ei minulla mitenkään voi olla 279 löytöä, tai edes kirjoitusta kätköihin. Eli mitä siinä listauksessa on mukana? Jos minulta kysytään, siinä pitäisi olla pelkät löydöt, itse en esimerkiksi dnf:iin tai kolikoiden pudotuksiin jaksa kirjoittaa niin pitkiä läpinöitä.  
 Itselleni tuo tuo suurta hupia, kun saa katsoa, miten sellaisilla 2000 merkkiä pitkillä loggauksilla sitä noustaan tuossa tilastossa että ai ai.
 Jo sijalla 18.
 Jo sijalla 18. 

Poistin nimittäin kaikkiin kiertolaisiin kirjoittamani loggaukset, kun luulin niiden olevan mukana tässä.
 Poistin nimittäin kaikkiin kiertolaisiin kirjoittamani loggaukset, kun luulin niiden olevan mukana tässä.  Äh.. Nyt tuli ensimmäinen ongelma, kun jotkut epäilevät minun vieneen kiertolaisen. No ihan sama, nyt tiedän, että vain kätköihin kirjoitetut lasketaan. Saan aloittaa alusta nyt noiden kiertolaisten röijäämisen.
 Äh.. Nyt tuli ensimmäinen ongelma, kun jotkut epäilevät minun vieneen kiertolaisen. No ihan sama, nyt tiedän, että vain kätköihin kirjoitetut lasketaan. Saan aloittaa alusta nyt noiden kiertolaisten röijäämisen.

.
 .