Ongelma google chromen kanssa
Ongelma google chromen kanssa
Hei
Minä en saa gc.comin puolella karttanäkymässä avattua kätkön tietoja. Olen jo tarkastanut chromen päivitykset ja ne olivat ok. Eli onko minulla joku täppä väärässä kohdassa?
RooLee
Minä en saa gc.comin puolella karttanäkymässä avattua kätkön tietoja. Olen jo tarkastanut chromen päivitykset ja ne olivat ok. Eli onko minulla joku täppä väärässä kohdassa?
RooLee
Elinkustannukset korkeat, mutta hintaan sisältyy ilmainen matka auringon ympäri joka vuosi.
Re: Ongelma google chromen kanssa
Itsellä Windowsin Chromella kartta ei nykyisin reagoi hiireen millään lailla, macin puolella toimii vähän paremmin. Kätkösymbolien reagoinnissa on ollut Chromella ongelmia jo pitempään molemmissa, mutta yleensä zoomin räplääminen on auttanut. Firefox toimii ihan ongelmitta, mutta harmihan se on, koska tykkää Chromea käyttää. Oma syyttävä sormi osoittaa Groundspeakia.
geocaching.comin keskusteluissa on jotain aiheesta.
http://forums.groundspeak.com/GC/index. ... pic=301813
http://forums.groundspeak.com/GC/index. ... pic=301002
geocaching.comin keskusteluissa on jotain aiheesta.
http://forums.groundspeak.com/GC/index. ... pic=301813
http://forums.groundspeak.com/GC/index. ... pic=301002
Mulla toimii kartta Chromella täysin, käyttiksenä 32-bit Windows 7.
Lähinnä tulisi mieleen, josko tuo kartta käyttäisi jotain liitännäistä, joka nyt vain pitäisi päivittää. Flash ymmärtääkseni päivittyy Chromessa automaagisesti samalla kun Chromekin, joten siitä ei nyt mahda olla kyse.
En näiden selainten ja internetin maailmaan ole isommin perehtynyt, mutta mahtaiskohan tuohon olla avuksi väliaikaisten tiedostojen / cookieiden poistaminen? En tiedä, mutta itse kokeilisin.
Lähinnä tulisi mieleen, josko tuo kartta käyttäisi jotain liitännäistä, joka nyt vain pitäisi päivittää. Flash ymmärtääkseni päivittyy Chromessa automaagisesti samalla kun Chromekin, joten siitä ei nyt mahda olla kyse.
En näiden selainten ja internetin maailmaan ole isommin perehtynyt, mutta mahtaiskohan tuohon olla avuksi väliaikaisten tiedostojen / cookieiden poistaminen? En tiedä, mutta itse kokeilisin.
"...I shall be telling this with a sigh. Somewhere ages and ages hence: Two roads diverged in a wood, and I — I took the one less traveled by, and that has made all the difference." (Robert Frost, The Road Not Taken 1920).
Minulla on kätkö kuvaukset ja kartta muuttunut jotenkin pieneksi. Olen varmaan vahingossa painanut jostain mutta mistä?
Ja totta, kartta ongelma on minullakin
Ja totta, kartta ongelma on minullakin
Ctrl+0 (nolla) varmaan auttanee tuohon, sen palauttaa sivun normaalikokoiseksi jos sitä on kutistettu. Joskus sen kutistamisen tekee vahingossa, tapoja siihen on useitajumiki kirjoitti:Minulla on kätkö kuvaukset ja kartta muuttunut jotenkin pieneksi. Olen varmaan vahingossa painanut jostain mutta mistä? (
Lähetin asiasta palautetta googlelle, katsotaan mitä vastaavat, minulla meinaan sama ongelma.
Minulla on muuten Chromen kanssa ongelmia facebookin kuvien kanssa, eivät aukea, paitsi jos klikkaa kuvat auki käyttämällä "toinen välilehti" optiota. Joitain häikkää tässä Chromessa on.
"...I shall be telling this with a sigh. Somewhere ages and ages hence: Two roads diverged in a wood, and I — I took the one less traveled by, and that has made all the difference." (Robert Frost, The Road Not Taken 1920).
Kyllä ei mullakaan ole auennut kätköjen nimet entiseen malliin torstaista alkaen. Parannusvinkkejä kokeilin, ei auttanut, helpottaa, kun tietää, ettei itse ole karttaryppyjä aiheuttanut. Chromea haluan käyttää eli korjautunee vvaiva oskus itsestään?
Piti nyt ihan itsekin kokeilla. Käyttiksenä 64-bittinen windows 7 ja uusin chrome toimii aivan moitteetta sekä FB:ssa että gc.comin googlemapsissa. Selaimen uudelleenasennusta kannattaa kokeilla josko se veisi ongelmat mennessään.
Hyvin nukutun yön jälkeen ongelma on korjaanunut ja Chrome toimi moitteetta. Sammakko on näköjään fixannut koodinsa.
Pitääpä kokeilla sitten kun pääsee lähtemään kustannuspaikalta.jazzaplot kirjoitti:Hyvin nukutun yön jälkeen ongelma on korjaanunut ja Chrome toimi moitteetta. Sammakko on näköjään fixannut koodinsa.
Elinkustannukset korkeat, mutta hintaan sisältyy ilmainen matka auringon ympäri joka vuosi.
-
Meillä päsee kyllä karttaa katsomaan, mutta kun menen hiirellä kätkön kohdalle, jonka haluaisin tallentaa gepsukalle niin eipä tule mitään ruutua näkyviin saati, että saisimme tietää mikä kätkö on kyseessä. Kun klikkaa kätköä, niin kartta vaan lähenee lähemmäksi kätköä ja näkee kaikki pikkuisetkin reitit.
Sama juttu meilläkin...Mrs&Mr.Petsku kirjoitti:Meillä päsee kyllä karttaa katsomaan, mutta kun menen hiirellä kätkön kohdalle, jonka haluaisin tallentaa gepsukalle niin eipä tule mitään ruutua näkyviin saati, että saisimme tietää mikä kätkö on kyseessä. Kun klikkaa kätköä, niin kartta vaan lähenee lähemmäksi kätköä ja näkee kaikki pikkuisetkin reitit.
"Kun katson maailmaa kätköilysilmin..."
Tilanne ei ole muuttunut miksikään, eikä Chromen asentaminen uudestaankaan helpottanut. Ainoa ratkaisu tällä hetkellä on käyttää muuta selainta, esim. Firefoxia.
Näyttäisi toimivan nyt.RooLee kirjoitti:Pitääpä kokeilla sitten kun pääsee lähtemään kustannuspaikalta.jazzaplot kirjoitti:Hyvin nukutun yön jälkeen ongelma on korjaanunut ja Chrome toimi moitteetta. Sammakko on näköjään fixannut koodinsa.
Ei toimi enäänRooLee kirjoitti:Näyttäisi toimivan nyt.RooLee kirjoitti:Pitääpä kokeilla sitten kun pääsee lähtemään kustannuspaikalta.jazzaplot kirjoitti:Hyvin nukutun yön jälkeen ongelma on korjaanunut ja Chrome toimi moitteetta. Sammakko on näköjään fixannut koodinsa.
Muttei enää Kannattaisi tehdä karttaharjoitukset äkkiä puolen yön maissastebu kirjoitti:Nyt toimii. Toivottavasti pitempään kuin eilen.
-stebu
Itsellä toiminut Chromella jostain syystä ilman ongelmia muutaman päivän, vaikka Groundspeak onkin vekslannut päivitystä edestakaisin. Tällä on selvästi jotain tekemistä viikonloppuna järjestettävien Kosmisten parapäivien kanssa. Ehkä Luukanen-Kilde voisi kertoa vastauksen.