Joo. Kyllä tossa laskukaavassa on selvästi parantamisen varaa jos PekkaR alias FGR III on noviisiPekkaR kirjoitti:Heh, olen nuortunut - taas noviisi.
Kohta varmaan palaan takaisin aikaan ennen geokätköilyä (:

Joo. Kyllä tossa laskukaavassa on selvästi parantamisen varaa jos PekkaR alias FGR III on noviisiPekkaR kirjoitti:Heh, olen nuortunut - taas noviisi.

Haaskalintu puhuu vähän mutta asiaaHaaskalintu kirjoitti:Joo. Kyllä tossa laskukaavassa on selvästi parantamisen varaa jos PekkaR alias FGR III on noviisiPekkaR kirjoitti:Heh, olen nuortunut - taas noviisi.

),Pitää kai mennä huomenna taas töihinkin.Sitäpaitsi yksi huone täytyy vielä tapetoida ja toisesta on listat laittamatta ja nälkäkin on.Tosin ehdin jo jossain välissä väsätä yhden uuden turhanpäiväisenjemman selosteen jotenkuten.Eihän tässä  näköjään ehdi kätköille enään ollenkaan!Terveisin Tapetti/Maalineuvos
 ),Pitää kai mennä huomenna taas töihinkin.Sitäpaitsi yksi huone täytyy vielä tapetoida ja toisesta on listat laittamatta ja nälkäkin on.Tosin ehdin jo jossain välissä väsätä yhden uuden turhanpäiväisenjemman selosteen jotenkuten.Eihän tässä  näköjään ehdi kätköille enään ollenkaan!Terveisin Tapetti/Maalineuvos 

Okei, aloitetaan huutoäänestys siitä, mitkä saattaisivat vaikuttaa "geouskottavuus"-barometrin rankingiin. Mielestänihaksu10 kirjoitti: No joo, itse asiassa vasta mietin härveliä jolla saan tutkittua kaikkien rating-arvoa ja vertailtua kaavojen merkitystä... kun löydän mielestäni sopivan ja tasapuolisen niin vaihdetaan jälleen?

Minulla ei ole sitten yhtikäs mitään sanomista mutta pakko kirjoittaa yksi reply jotta näen oman reittauksen tämän uuden systeemin mukaan ...small oaks kirjoitti:Mites olisi tämmöinen kaavahirvitys ihan totisella naamalla kirjoitettuna ja esitettynä

Vai kannattaako ehkä vielä miettiä. Mokoma ymmärtämätön voi luulla, että tätä kaikkea on tehty ja kehitelty työajalla, ja tehdä saman päätelmän kuin pomo, joka kuuli alaisensa pelkästään työajan ulkopuolisella harjoittelulla saavutetuksi liian alhaisesta golf-tasoituksesta...jonsson kirjoitti:Työpaikkani kehityskeskustelut käydään vasta ensivuoden alkupuolella, mutta eiköhän tämän keskustelun "datan" ja kerroinsysteemit esittämällä saa pomon senverran sekaisin että pinnat lisääntyy ja palkka vähintään tuplaantuu

haksu10 kirjoitti:... kaikki keskustelu täällä olisikin nuorison käymää?
HUOM! Allaoleva linkki ei ole tosikoille, tiukkapipoisille eikä välttämättä ole hauska edes normaalin ihmisen mielestä!
Mutta siis, keskustelu voisi näyttää tältä!
Hmm, ja miten tämä liittyy viestiketjun aiheeseen? Vain hyvin rimaa hipoen, em. linkki on tämän viestiketjun aiheuttamien muutosten aikaansaama reaktio minussa (ja testi saako tätä keskusteluhärveliä mitenkään taipumaan tahtooni...)
Ja yllättäen tämäkin lisuke on beta -versio eikä toimi täydellisesti enkä usko että final-versiota tulee koskaan
 Milloin Kiven Alla ottaa geokruunut myyntiohjelmaansa?
  Milloin Kiven Alla ottaa geokruunut myyntiohjelmaansa?