Juu tämä samainen nimim. "Koedeboe" on "kätköillyt täälläkin Pohjois-Norjassa ja olen netissä törmännyt hänen loggauksiinsa ja vasta pari päivää sitten viimeeksi tarkistin yhtä kätköä logatessani, onko ko. henkilö käynyt paikalla. No, eipä löytynyt nmeä lokikirjasta... Toisaalta, olen Tromsassa (muistaakseni se oli siellä...) nähnyt hänen nimensä yhdessä lokissa, joten kaiketi hän on käynyt ainakin joillain kätköillä ja aatellut että pelkkä paikallaolo riittää siihen, että kaikki alueen kätköt saa logata...
 Oli tämä henkilö "iskenyt kirveensä kiveen" logatessaan itse asiassa nyt jo disabloidun kätkön (GC2BJ7G), jota mekin etsittiin ja noin kolmekymmentä muutakin, löytämättä sitä koskaan... En tiedä, onko ko. henkilostä tehty ilmoitusta eteenpäin...
  Oli tämä henkilö "iskenyt kirveensä kiveen" logatessaan itse asiassa nyt jo disabloidun kätkön (GC2BJ7G), jota mekin etsittiin ja noin kolmekymmentä muutakin, löytämättä sitä koskaan... En tiedä, onko ko. henkilostä tehty ilmoitusta eteenpäin... No, hauskaa kätköilyä kaikille eteenpäinkin!!!