Kätköily-/waymarkingseuraa Porvooseen?
Kätköily-/waymarkingseuraa Porvooseen?
Heipat! Pitäisi käydä putsaamassa Porvoota jossain vaiheessa sekä purkeista että waymarkeista. Olisin auton omaavaa seuraa vailla - tai pääsee tuonne julkisillakin, ei sillä. Tarkoituksena siis kuvailla kaunista kaupunkia ja nauttia loppukeväästä joku aurinkoinen päivä.
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"
Re: Kätköily-/waymarkingseuraa Porvooseen?
Mulla on jonkin verran Porvoosta haettuna kumpiakin, mutta ei todellakaan kaikkea. Voin lähteä seuraksi, jos kelpaa. Nelipyöräinen kulkine löytyy.
Eniten kätköilyssä **tuttaa toiset kätköilijät.
Hyvä hyvä! Mie laittelen sulle (g)meiliä.Marjis kirjoitti:Mulla on jonkin verran Porvoosta haettuna kumpiakin, mutta ei todellakaan kaikkea. Voin lähteä seuraksi, jos kelpaa. Nelipyöräinen kulkine löytyy.
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Jos päivät vaan natsaa, ni ainahan muutaman kuvan vois lähtee nappailee, ku tuo haaste ei tunnu olevan vieläkä suoritettu. Jaa nii onha siel viel kätköjäki hakematta.
Sama homma ku Jigellä.
ei kuulu ihan tähän topikkiin, mutta saako kysyä mitä noi waymarkingit on ja miksi ja miten niitä etsitään. Tähän lyhyeeseen uraan(231kpl) on kuulunut vain purkkeja,
waymarkingista: http://www.waymarking.com Jossain vaiheessa uudet virtuaali ja veppikamera kätköt siirrettiin omille sivustoillensa.