FireFox-71 kirjoitti:Jess... niin se maailma kehittyy ja minillä pääsee taas kätköjen sivuille, ainakin .com sivuilta.
jostain syystä. fi sivulta klikatessa tulee edelleen virheilmoitus :-/
Niinpä niin. Suuret rupisammakot taas tekivät järkeviä muutoksia vaihtamalla kätkökuvauksen URL:n ja unohtamalla pistää mini-eston uudentyylisille URL:lle. Esto toki toimii jos menee vanhanmallisella URL:lla jolloin normaaliselaimella uudelleenohjautuu uudenmalliseen URL:iin.
Mikä olisi ratkaisu? Se, että haksu10 istuisi koko perjantai-illan (ja yön) koneella ja muuttaisi sivu kerrallaan gc.comiin vievän URL:n uuteen muotoon, kaikista kymmenistä sivuista, ja joka sivun vielä testaten ennen-jälkeen versioin. Olisiko tämä parempi ratkaisu kuin että haksu10 lähtisi viihteelle?
Ehkäpä olisi, päätellen siitä että asiasta myöhään perjantai-iltana (jolloin kukaan ei ole töissä, ei edes haksu10 raskaan kivenalla -tuurauspäivän jälkeen) irkin privaviestinä (joka on kielletty
yhteydenottosivulla) tuli pyyntö muuttaa linkit sen sijaan että limaisilta rupisammakoilta miniblokkauksen poistoa olisi pyydetty nyt tai aiemmin. Vieläkään en ole osannut piiloutua irkissä niin ettei minua löytäisi vaikka pääkanavalta pysynkin poissa... irkkaan haksu10 -kätköilijänä, EN geocache.fi -sivustona ja haluaisin toki olla mukana kätköilykeskusteluissa mutta tätä ylellisyyttä minulle ei suoda vaan saman tien tulee miljoona pyyntöä, ideaa, vaadetta, kuvitelmaa ja muutama bugi kaupan päälle.
No mutta sitä saa mitä tilaa, eli koska tilattiin haksu10:n perjantai-illan pilaus niin pilasin iltani ja menin koko sivuston (josta kohta en halua kuullakaan) läpi ja muutin joka ikisen linkin, mikä gc.comin kätkökuvauksiin vei, uuteen muotoon. Nyt minin käyttäjät saavat nauttia viikon (tai päivän) toimivuudesta kunnes gc.com laittaa blokkauksen myös uudenmallisille URL:lle.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.