Mistä kummasta johtuu, että en pysty kirjautumaan c:geo- ohjelman Android-versioon Soneran liittymällä? Langattomassa lähiverkossa sisäänkirjautuminen toimii ongelmitta. Puhelimena on Samsung xCover2.
+turjake
Kirjautumisongelma c:geo- ohjelmaan Soneran liittymällä
Re: Kirjautumisongelma c:geo- ohjelmaan Soneran liittymällä
Itsellä on Saunalahden liittymä ja c:geo versio 2013.06.05 ja hyvin toimii.
Toimiiko netti muuten Soneran liittymällä eli pystytkö surffaamaan netissä?
Toimiiko netti muuten Soneran liittymällä eli pystytkö surffaamaan netissä?
Re: Kirjautumisongelma c:geo- ohjelmaan Soneran liittymällä
Minulla oli samankuuloinen ongelma Soneran liittymästä huhti-toukokuussa, kun yritin aloitella geoyhteiselämää Xcover2:n ja c:geon kanssa. Pommitin ensin c:geon ylläpitoa kysymyksilläni, kunnes sain Soneran tuesta seuraavat helpotuksen omaan kirjautumisongelmaani tuoneet ohjeet:
"Kokeile palauttaa puhelimesta oletusasetukset yhteyttä varten. Tämän voi tehdä:
- Mene asetukset - > Langattomat toiminnot ja verkko -> Matkapuhelinverkot -> Yhteyspisteiden nimet
- Yhteyspisteiden nimet kun on aukia, paina menu -painikke
- Menun alta löytyy " Palauta oletukset".
Yllä oleva toiminne ei hävitä puhelimesta tietoja vaan paluttaa ainostaan ns. nettiasetukset. Tämän jälkeen puhelimelle sammutus ja uudelleen käynnistys ja ei kun kokeilemaan uudestaan.
Mikäli edelleenkään ei sovelluksesi toimi, sitten täytyy manuaalisesti luoda puhelimeen internet asetukset."
Selityksenä omalle c:geo-ongelmalleni oli ilmeisesti se, että puhelin yritti käyttää WAP-yhteyttä eikä c:geo suostunut sillä toimimaan.
C:geon ylläpidosta ilmoittivat/selittivät minulle tuon jälkeen, että Soneran asiakkaiksi paljastuneet c:geolaiset ovat laajemmaltikin valittaneet ongelmasta. Nyt kuitenkin ollaan pari kuukautta ihan sovussa toimittu.
"Kokeile palauttaa puhelimesta oletusasetukset yhteyttä varten. Tämän voi tehdä:
- Mene asetukset - > Langattomat toiminnot ja verkko -> Matkapuhelinverkot -> Yhteyspisteiden nimet
- Yhteyspisteiden nimet kun on aukia, paina menu -painikke
- Menun alta löytyy " Palauta oletukset".
Yllä oleva toiminne ei hävitä puhelimesta tietoja vaan paluttaa ainostaan ns. nettiasetukset. Tämän jälkeen puhelimelle sammutus ja uudelleen käynnistys ja ei kun kokeilemaan uudestaan.
Mikäli edelleenkään ei sovelluksesi toimi, sitten täytyy manuaalisesti luoda puhelimeen internet asetukset."
Selityksenä omalle c:geo-ongelmalleni oli ilmeisesti se, että puhelin yritti käyttää WAP-yhteyttä eikä c:geo suostunut sillä toimimaan.

C:geon ylläpidosta ilmoittivat/selittivät minulle tuon jälkeen, että Soneran asiakkaiksi paljastuneet c:geolaiset ovat laajemmaltikin valittaneet ongelmasta. Nyt kuitenkin ollaan pari kuukautta ihan sovussa toimittu.