vvv kirjoitti:Mun mielestä jokainen haaste jolle on noin kolme halukasta, viitseliästä ja ylipäänsä pystyvää suorittajaa Suomessa vie tilan yhdeltä hyvältä (vaikkapa) tradilta.
Niin... Mutta kuka hakee sen tradin? Toki olisin voinut törkätä paikkoihin samanlaisen tradin, mutta kuka sen olisi hakenut? Itse mietin omien haasteideni kannalta seuraavaa:
Etelä-Pohjanmaan haaste:
- haaste on kiinnostava
- kätkö on talvilöydettävä
- se on Kurikassa (jossa ei ole muita mysteereitä)
- se on huoltoetäisyydellä kesäpaikasta
- se on "Etelä-Pohjanmaan Lapissa" (mutta tätä ei tietysti tiedä, jos ei muita hae läheltä)
- se on lähes "drive-in", kunhan sitä kautta ajaa
Challenge: Spell it:
- haaste on kiinnostava (mutta ärsyttävä todistaa, myönnetään)
- kätkö on talvilöydettävä
- kätkö on kiva löydettävä
- se on paikassa, jonne joutuu hieman kävelemään, mutta bonuksena saa kaksi Suomen parhaimmista tradeista, yhden parhaimmista multeista ja yhden maastomysteerin (ja ihan oikeasti uskallan mainostaa noita Suomen parhaina, kun olen yli 3000 hakenut ja sen takia haasteen tuonne laitoin, että muutkin näkisivät nuo Pele53:n kätköt).
No - tarkoitukseni eivät osuneet, sillä vaikka oikeasti koitin miettiä noita sijoituksia, niin haasteiden perässä juostaan niin, että muut kätköt jäävät huomiotta. Mutta siinä vastaus samalla alkuperäiseen kysymykseen: haasteet eivät vie paikkaa miltään muulta kätköltä. Ihan sama, mitä sinne olisin laittanut, niin niitä ei olisi haettu näin montaa kertaa kuin haastekätköjä.