Viesti
Kirjoittaja ReiKaa » To 05.06.2014 2:23
Nyt vasta tulin lukeneeksi nuo suosikkipisteiden periaatteetkin, kun ovat ymmärrettävällä kielellä elikkä suomeks. Olin luullut, että siinä on joku semmoinen systeemi, että itsekukin kätköilijä saa antaa kuukaudessa määrätyn verran pisteitä... Mut sehän onkin näköjään niin, että "jokaista kymmentä löytämääsi kätköä kohti voit nimetä suosikiksi yhden löytämäsi kätkön". Alussa en pitkään aikaan tiennyt, mitä sillä favojen antamisella ees tarkoitetaan, tai lokkauksella "pojot rapsahtaa". Ja sitten kun tiesin, niin en lähestulkoon milloinkaan sitä sitten itse lokatessani muistanut. Muutaman pisteen oon kuitenkin vuosien varrella näköjään rapsautellut.
Kuulostaa kuitenkin siltä, että se suosikkien valitseminen olis ihan fiksua suorittaa, joten joskohäntä yrittäis jatkossa muistaa. Meikäläisen profiili kertoo, että suosikkipisteitä on jäljellä 235 ja olen antanut niitä 15. Pitänee siis plarata lista joskus läpi ja antaa jälkikäteen. Onko niin, että voin vaikka yhden päivän aikana pläjäyttää nuo kaikki 235? On kyllä aika iso urakka, 2522 kätköä ja niistä pitäis valita 235 parasta.
Mistä muuten näkee, onko omatekemät kätköt saaneet näitä "pojoja"? Kun en oo ollenkaan tilastoihminen, niin on jääny kokonaan tutkailematta sekin juttu.