Geocaching.com ei toimi?
-
Geocaching.com ei toimi?
En näe kätköni lokeja geocaching.comissa
Miksi?
Miksi?
Re: Geocaching.com ei toimi?
Vaikea sanoa ilman tarkempaa kuvausta.
ei mitään ongelmia toimivuudessa
Jos javascript on estetty, niin sit ei näy lokeja.
Mulla ei näy lokeja kännyn Opera mini selaimella. Mielestäni olen niitä sillä nähnyt, vielä senkin jälkeen kun gc.com lopetti opera minin tahallisen estämisen muka-anomuumina. Mites muut Opera mini käyttäjät?
Mulla ei näy lokeja kännyn Opera mini selaimella. Mielestäni olen niitä sillä nähnyt, vielä senkin jälkeen kun gc.com lopetti opera minin tahallisen estämisen muka-anomuumina. Mites muut Opera mini käyttäjät?
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...
Juu ei näy lokit Minillä. Olisko n. viikon ollu häviksessä.LQ kirjoitti:Jos javascript on estetty, niin sit ei näy lokeja.
Näkyy. Vaatii vain logien latauksen erillisestä linkistä joka löytyy logien paikalta alhaalta.
Näkyy vain ilmoitus: Lokeja ei löytynyt.Puuha kirjoitti:Näkyy. Vaatii vain logien latauksen erillisestä linkistä joka löytyy logien paikalta alhaalta.
Just noin mullakin.tiltsu kirjoitti:Näkyy vain ilmoitus: Lokeja ei löytynyt.Puuha kirjoitti:Näkyy. Vaatii vain logien latauksen erillisestä linkistä joka löytyy logien paikalta alhaalta.
Piilotettu: 12 Löydetty: noin 2000 +/- 1000, en minä tarkkaan tiedä...
Sitten kumminkin on ne. Outoa. Eka ei muka löydy, sitten omalle sivuille ja uusi yritys. Kas näkyykin!?
Outo juttu.
Outo juttu.
-
Mulla oli jokin aika sitten sama ongelma Firefoxilla, Javan päivitys korjasi asian.
Aika jännä että se korjasi ongelman sillä GC.com sivusto ei tarvitse Javaa.illuZi0nist kirjoitti:Mulla oli jokin aika sitten sama ongelma Firefoxilla, Javan päivitys korjasi asian.