Hei!
Kysyisin vaan, että voiko noita Geocaching.comiin itse tekemiä listoja saada jotenkin kartalle näkyviin? Siis niin että kartalla näkyisi ainoastaan listalla olevat kätköt. Itse en tuommoista ominaisuutta mistään löytänyt, joten onko tämmöinen olemassa?
Kiitokset Vastauksista jo etukäteen.
kukkeli11
Itse tehdyt kätkölistaukset
Re: Itse tehdyt kätkölistaukset
Klikkaa Bookmark-listan lopussa olevaa "Create Pocket Query" painiketta (kuva). Anna Querylle nimi ja tallenna se. Sitten voit tarkastella kätköjä kartalla PQ:n esikatselussa.
- Liitteet
-
- Create PQ.jpg (103.61 KiB) Katsottu 3538 kertaa
Ajatteleville maailma on komedia, tunteville se on tragedia
Kiitokset avusta! En kyllä itse olisi löytänyt millään.
-
Toinen, varsin mukava tapa geocaching.com:in bookmark-listojen kartalle saamiseen löytyy geocache.fi:n karttahaun omakartta-välilehdeltä. Omat tai muidenkin julkiset kirjanmerkkilistat saa karttahauiksi lisäämällä ko. listan GUID-numeron tai url:n oikeanpuoleisessa sarakkeessa olevaan "Anna kirjanmerkkilistan GUID tai osoite" -kenttään (edellyttää lupaa käyttäjätietojen käyttöön). Halutut bookmark-listat tulevat näkyviin keskisarakkeeseen, ja siitä pääsee helposti karttahakuun. Kätevää on, että tähän Haksu on askarrellut myös löydetyt/löytämättä -suodattimen. Ja noista karttahauista kätköt taas on kätevää lisätä kaikki tai tarkemmin poimien halutut kätköt vaikkapa kätkökoriin reissua varten, jos kätkökoreja käyttää.
- Liitteet
-
- Omat listat.PNG (13.57 KiB) Katsottu 2972 kertaa