En huomannut viestiketjussa kenenkään muun olevan tätä mieltä joten tämä lienee kätkijän oma kanta?kätkijä kirjoitti:Tonny0909 kirjoitti:Olen käyttänyt satunnaisesti kannabista. Käytän alkoholia.Jos huumeveikkojen ja kaljankittaajien kirjoitukset on hauskoja ja kannustavia, niin olen johdattanut perheeni väärän harrastuksen pariin...Tonny0909 kirjoitti:Olin eilen sellaisen 11 oluen humalassa joo.
Valvojia on riittävä määrä ja myös asiattomat viestit poistuu nopeasti joten ainakaan toistaiseksi ei ennakkosensuuriin ole ollut tarvetta.kätkijä kirjoitti:Oliskohan aika vaihtaa näillekin sivuille valvoja, kun kirjoitukset on tätä tasoa...
Miten tämäkin viestiketju edistää kätköilyä???
PALJON OLIS KARSITTAVAA!!!
Tätä viestiketjua on koko päivä kyllä seurattu valvojien keskuudessa sekä olemme keskustelleet keskenämme tämän viestiketjun osalta. Mutta vaikkakin aloitusviesti on provosoiva eikä välttämättä kovin tarpeellinen ei varsinaista syytä poistoon ole löytynyt, sana on vapaa kunhan se pysyy järkevien rajojen sisällä. Helpoin toki ylläpidollisesti olisi vain heittää viestiketju roskakoriin.
Oikeastaan yksi viesti tässä ketjussa on hyvin lähellä poistoa, eli viesti missä lauseen "Olen käyttänyt satunnaisesti kannabista" kirjoittanut kirjoittaja määritellään huumeveikoksi. Tuo lause, varsinkin huomioiden seuraava "Käytän alkoholia" antaa sen käsityksen että kirjoittaja on joskus (aikoinaan) käyttänyt satunnaisesti kannabista. Näin ollen mielestäni kirjoittajan leimaaminen huumeveikoksi on vähintäänkin kyseenalaista ja loukkaavaa.
Niin, ja itse en ole käytä enkä myöskään koskaan ole kokeillut huumeita, enkä myöskään kannata niiden käyttämistä tai kokeilemista, mutta silti en ala tuomitsemaan henkilöä joka näin tekee, tai varsinkin jos joskus aikoinaan on näin tehnyt.