Enpä tiedä yhtään hylättyä miittiä joka olisi ollut sellaisessa paikassa mistä kyseistä graticulea ei olisi saanut muullakin tapaa.haksu10 kirjoitti: ↑Pe 15.04.2022 18:59Sen vuoksi aloikin kyselemään kun jo toisessakin ketjussa kommentoit miittien hyväksymisestä.Puuha kirjoitti: ↑Pe 15.04.2022 11:08He kenen miiteistä on kyse voivat itse asian nostaa esille niin halutessaan ja tuntevat kohdanneensa vääryyttä. Kuten totesin teisessa ketjussa ettei minulla ei ole tarkastajien toimiin mitään pahaa sanottavaa. Hehän toimivat ylempää annetun ohjeistuksen mukaan.haksu10 kirjoitti: ↑To 14.04.2022 16:43Kerrohan tarkemmin kuinka paljon? Kappalemäärä / prosentuaalinen osuus julkaisuun laitetuista miiteistä kiinnostaa. Myös hylättyjen miittien aiottu sijainti yms. tarkemmat tiedot.
Näiden tietojen avulla voi varmistua ettei kyseessä ole vain jonkinlainen katkeruus jostain oman miitin julkaisuyrityksestä tms.
// haksu10
Minua nyt tässä kiinnostaa enemmän se, kuinka monta miittiin tulee osallistua järjestäjän lisäksi jotta se olisi validi paikasta huolimatta?
Olisi kiva siksi kun joku löisi faktat pöytään eikä vain kuulopuheita. Niiden lähde kun voi olla vaikkapa sellaiset kätköilijät joilta on jokin syrjäinen graticule puuttunut ja ovat koittaneet sinne miittiä pistää, että itse saavat siitä löydön.
Mutta jään siis odottamaan faktatietoa.
// haksu10
En nyt haluaisi lähteä tähän niin sanottuun väärin kätköilyyn ja siitä puhumaan. Se ei ole rakentavaa näkökulmien ollessa kovin erilaiset jokaisella. Mielestäni ei ole varsinaisesti väärää tapaa kätköillä.
Tästä taas päästään siihen, kuinka monta pitää osallistua pitäjän lisäksi? Kyllä kaksi viikkoa riittää extempore reissun valmisteluun halukkaille. Siinä ajassa saa luvat vaikka raja-alueella vierailulle. Tai siis sai ennen Ukrainan tilanteen kärjistymistä.TimoKoo kirjoitti: ↑Pe 15.04.2022 19:25Muutama kolleega on puhunut että miittiä ei olisi hyväksytty jossain lomakohteessa juurikin tuolla perusteella ettei sinne kuitenkaan tule muita kuin järjestäjä itse. Kai ne tarkastajat näkevät jos jollain alueella pidettyihin miitteihin ei ole tullut osallistujia aikaisemminkaan niin sen perusteella estävät miitin järjestämisen. Ainakin tällaisissa tapauksissa minun mielestäni on perusteet jättää miitti pitämättä, koska miittiin kyllä pitäisi lähtökohtaisesti tulla muitakin kuin järjestäjä.