Sosiaalisuus on mukavaa, mutta minulla on sellainen tunne että lähes jokainen ihminen haluaa päättää itse siitä miten, ja kenen kanssa, haluaa olla sosiaalinen. Saattaa myös olla että sellaista järjestelmää jossa tuon asian säätely ei ole mahdollista/helppoa ei ollakaan sitten halukkaita jatkossa käyttämään, puhumattakaan että siitä haluttaisiin maksaa jotakin. Ainakaan tällä hetkellä en itse halua ottaa etsintäkäyttöön tuottetta joka esittelee samalla liikumistani webissä.haksu10 kirjoitti:Kännyosuudessa näkyy aina muut kätköilijät tarkassa sijainnissa ellei softasta ole piilotilaa kytketty päälle; tämä softa kun pyrkii olemaan myös sosiaalinen ote kätköilyyn eli tarjota tapaaamisia muiden hullujen kanssa jossain kiven alla jne; mutta piilotilaakin toki voi käyttää; mietitään jos tähänkin pitää jokin www-pohjainen valinta vielä lisätä.
Kirjoitan tästä siksi että toivoisin nyt kehityksessä olevan palvelun tarjoavan kehittäjilleen myöhemmin myös tuloja. Kun linjauksia yksityisyyden hallinnan suhteen tehdään, kannattaa mielestäni tarkoin harkita ettei alkuvaiheessa pudoteta kelkasta potentiaalisia maksajia. Sellaisten takaisin saamiseen kun jouduttaisiin myöhemmin panostamaan moninkertaisesti enemmän kuin tällä hetkellä kun alkuinnostus on vielä päällä.