Saturaatiotarkastus / julkaisukysymys

Yleistä keskustelua kätköilystä
Avatar
haksu10
Viestit: 3077
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Saturaatiotarkastus / julkaisukysymys

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 26.08.2024 15:15

ibis64 kirjoitti:
Ma 26.08.2024 15:12
Virheille nauruskelu? En tietääkseni naureskellut virheille mutta näyttää tämäkin palsta olevan samanlainen kuin some yleensä eli parempi kun ei kommentoi mihinkään niin ei kukaan rupelihattu pahoita mieltään :)
Ok, pahoittelut etten ymmärtänyt mitä yritit selittää vaan käsitin jotain väärin.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

eliitti-karhu
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 20.09.2023 12:10

Re: Saturaatiotarkastus / julkaisukysymys

Viesti Kirjoittaja eliitti-karhu » Ma 26.08.2024 20:00

Minun kätköni Siilinjärvellä (Pohjois-Savo) oli sellanen "turha julkkis", kun teki ennenaikaisen syöksyn julkisuuden koville pelikentille reippa viikko sitten. Käsittääkseni ihan hetkeen ei ainakaan näillä seutuvilla moista ole muutoin tapahtunut.

Selkeä vahinkohan se tuokin oli, kun selkeä "SATURAATIOTARKASTUS" oli nimenä.

Ei tuossa vahinkoa päässyt käymään. Kuvauksena oli kaikkea sälää, joka oli jäänyt roikkumaan, kun piti purkin sijaintia vaihtaa. Kuitenkin mysse ja loppunaatit sellaiset, ettei niitä kuvauksesta olisi saanut, vaikka olisikin ennättänyt tutkimaan kuvausta. 😁

Toki ensin piti poistaa kuvaus, vetää kätkö hyllylle ja muuttaa "täällä ei ole mitään nähtävää" kuvaukseen sekä laittaa eetteriin inffoa, että "Huntti seis!" 😁

Vartin tuo ehti hämmentää, kunnes julkaissut tarkastaja huomasi käpin, pahoitteli reippaasti tapahtunutta ja veti julkaisun takaisin.

Jos mitään tästä opin, niin saturoidessa muistan ihan varuilta poistaa kaiken kuvauksesta, jottei käy vahinkoa ja paljasta liian paljoa liian aikaisin. 🤭 On hyvä olla vähän salaperäinen! 😏

Bow more
Viestit: 180
Liittynyt: Pe 10.08.2012 19:01

Re: Saturaatiotarkastus / julkaisukysymys

Viesti Kirjoittaja Bow more » Ma 26.08.2024 22:48

ibis64 kirjoitti:
Ma 26.08.2024 15:12
Virheille nauruskelu? En tietääkseni naureskellut virheille mutta näyttää tämäkin palsta olevan samanlainen kuin some yleensä eli parempi kun ei kommentoi mihinkään niin ei kukaan rupelihattu pahoita mieltään :)
Juuri niin! Ehkä ihan turhaan menetit mainetta vaikka en minäkään vielä ymmärrä huumoriasi edellä. Erään megan yhteydessä yritin tutustua mutta oli ilmeisen huono hetki silloin.
Kuva

ibis64
Viestit: 175
Liittynyt: Su 08.12.2013 21:22

Re: Saturaatiotarkastus / julkaisukysymys

Viesti Kirjoittaja ibis64 » Ti 27.08.2024 5:51

Siis tarkoitin sanoa että itse olen tehnyt saturaatiotarkastus nimisen kätkön ja aina kun laitoin sen jonoon se tuli takaisin maininnalla koordinaatteihin mahtuu kätkö ja se on hyvinkin ymmärrettävää en siis kirjoita moittiakseni. Katsotaan kuka nyt pahoittaa mielensä :shock:

Avatar
haksu10
Viestit: 3077
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Saturaatiotarkastus / julkaisukysymys

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 27.08.2024 17:06

ibis64 kirjoitti:
Ti 27.08.2024 5:51
Siis tarkoitin sanoa että itse olen tehnyt saturaatiotarkastus nimisen kätkön ja aina kun laitoin sen jonoon se tuli takaisin maininnalla koordinaatteihin mahtuu kätkö ja se on hyvinkin ymmärrettävää en siis kirjoita moittiakseni. Katsotaan kuka nyt pahoittaa mielensä :shock:
Ooh, nyt alkuperäisen viestisi sisältö oli jopa minun tajuttavissa.

Jos tuon suosituksesi mukaan tekee niin itse kyllä varsin vahvasti suosittelen että kirjoittaa tarkastajaviestiin selityksen, että kyseessä onkin julkaisuvalmis kätkö jonka nimi on saturaatiotarkastus. Näin toimien välttää väärinkäsitykset sekä sen, että turhaan kuormittaa tarkastusta pompottamalla valmista kätköä edestakaisin.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Eiheli
Viestit: 6
Liittynyt: Ke 30.05.2018 22:33

Re: Saturaatiotarkastus / julkaisukysymys

Viesti Kirjoittaja Eiheli » Ke 04.09.2024 18:01

ibis64 kirjoitti:
Ti 27.08.2024 5:51
Siis tarkoitin sanoa että itse olen tehnyt saturaatiotarkastus nimisen kätkön ja aina kun laitoin sen jonoon se tuli takaisin maininnalla koordinaatteihin mahtuu kätkö ja se on hyvinkin ymmärrettävää en siis kirjoita moittiakseni. Katsotaan kuka nyt pahoittaa mielensä :shock:
Minä kyllä ymmärsin viestisi kerralla. Ilmeisesti olen sen verran hyvä tekemään tuon tyyppisä mokia itsekin. Sitten vaan naama punaisena korjaamaan erehdystä, kun kolmannella kerralla ymmärtää, mitä meni vikaan. :oops:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä”