Vastaan sinulle vaikka en ole lukenut ensimmäistäkään vastusta joita on paljon, rikon siis netin kirjoittamia sääntöjä jotka moneen kertaan olen kirjoitettuna nähnyt. Kätköily on harrastus ja sopii kaikille. Kaikki kätköt valitettavasti eivät sovi kaikille vaan arkrobaatti ja lähes itsemurha kätkäöjä om tullut eteen. Nuo atribuutit vaikeudesta voivat tarkoittaa mitä tanhansa, veneellä noita T5 kätköjä löytyy helposti paljon.Kaksisutta kirjoitti:Ei jeesuksen takajalat!
Oletin että täällä on aikuisia ihmisiä harrastamassa ja yleensä uusia käyttäjiä neuvotaan suht hyvin. Mutta kas kummaa, nyt on tullut vain nälvimistä osaksi tästäkin kysymyksestä! Olen jo piilottanut kaksi kätköa jotka nyt sitten odottavat julkaisua. Sain kätköt hyvin tehtyä ja vein ne paikalleen sekä tarkistin koordinaatitkin muutamaan kertaan. Ja laitoin melko hyvät ohjeet yms lisätietoa asiasta
Se kuka myöntää ettei ollut yhtään hukassa näiden sivujen kanssa kun itse aloitti harrastusta niin saa nostaa käden ylös! Eikö tehtäisiin tästäkin asiasta mukava harrastus ja liikuntamuoto useammille ihmisille, sen sijaan että käsketään ensin löytää 24242 kätköä ennenkuin saa edes harkita omaa rasian piilottamista? Varsinkin minä tarvitsen uuden harrastuksen ja liikuntamuodon diabeetekseni takia että pysyvät veriarvot edes siedettävällä tasolla! Vihdoinkin olen löytänyt itselleni harrastuksen jossa saa liikkua omaan tahtiin samalla nauttien luonnosta.
Siinähän voi jopa käydä niin että monet ihmiset näkevät uusia paikkoja ja saavat lisää ideoita kätköilyyn kun joku vain piilottaa purkin kauniiseen paikkaan.
YRITÄN TÄSSÄ OTTAA ASIOISTA SELVÄÄ ENNENKUIN USKALLAN EDES TUTKIA KOKO GEOKÄTKÖILYÄ. Onko esson baari tähän hommaan hyvä vaiko kysynkö s-marketin jonossa josko kukaan tietää tästä harrastuksesta? eihän sitä nyt harrastefoorumille kehtaa raapustella ennenkuin tietää tästä lajista kaiken... huhhuh.
Eikö tämä foorumi ole juurikin sitä varten että kysyvä saa apua!?
Minusta juuri tällä foorumilla pitäisi olla jotakin muuta, kuin tilastoida nopempia löytäjiä.
Olen toista vuotta asunut Virossa ja täällä koko touhu on paljon leppoisempaa. En sano että huonosti menee Suomessakaan.
Alotin kätköilyn suunnilleen kuin esimäiset tahtiin Suomeen, koska minulla oli jo valmiina kanootiharrastuksen vuoksi GPS.
Minusta on hienoa etenkin ulkomailla etsiä kätköjä, koska kätkön mukana saattaa löytää hienon paikan jota ei ole matka esitteessä.
Läheskään kaikkia löytöjäni en ole edes kirjannut, kun taas jotkut kirjaavat löytöjä vain nettiin.