Kuinka kaukana kätköstä se sinun kanootti on ?
Hehee, meni vähän offroad linjalle..

Mutta edelleenkin, mua harmittaa se, että kun yks AINOA tavoite mitä oon tälle lajille aikoinaan asettanu itselleni.. On se, että sais JOSKUS tuon D/T kombinaatioruudukon täyteen.. siksi harmittaa että jotkun siipeilee hommat siten, että saa hommat "suoritettua"..
Joka paikkaan kun en itsekään uskalla mennä..
 mutta sitten joskus ja sopivilla välineillä.
 mutta sitten joskus ja sopivilla välineillä.Ja vaikeisiin mysteereihin vissiin saa kysellä vähä apuja ??
Ja AFTM4, Puhut niin asiaa, kun vaan voi !!

samoilla linjoilla täysin, paitsi että kätköllä ollessa voi soittaa tutulle, joka on sen löytäny, että "hei, jeesaa vähän, ei meinaa löytyä". näin oon joskus tehny itekki, ja on mulleki soiteltu monta kertaa. kaveria ei jätetä, ja minä en jätä.
  samoilla linjoilla täysin, paitsi että kätköllä ollessa voi soittaa tutulle, joka on sen löytäny, että "hei, jeesaa vähän, ei meinaa löytyä". näin oon joskus tehny itekki, ja on mulleki soiteltu monta kertaa. kaveria ei jätetä, ja minä en jätä.DNF.

perään, ettei luulla tiukkapipoksi !
  perään, ettei luulla tiukkapipoksi !  

. Tuli Xxxxx:lle sentään hiki, sitä en tiedä johtuiko helteestä vai itse ponnistuksesta. KK. Jätin tb:n, vaikka ei tämä golfkenttä ollutkaan
. Tuli Xxxxx:lle sentään hiki, sitä en tiedä johtuiko helteestä vai itse ponnistuksesta. KK. Jätin tb:n, vaikka ei tämä golfkenttä ollutkaan