Keskustelu avatareissa [gc.com]

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Geopulut

Keskustelu avatareissa [gc.com]

Viesti Kirjoittaja Geopulut » Ti 03.08.2010 15:40

Osuipa silmään, että joillain (kaikilla?) on tuossa avatarin alla linkki gc.comiin. Mitä se meinaa? :roll:

LQ

Re: Keskustelu avatareissa [gc.com]

Viesti Kirjoittaja LQ » Ti 03.08.2010 16:30

Meinaa, että on rekisteröitynyt näille sivuille ohjeiden mukaisesti.

aku506

Viesti Kirjoittaja aku506 » Ti 03.08.2010 17:09

.comin käyttäjäsivua...

Vihje: Sitä voi kokeilla klikkaamalla!

Geopulut

Viesti Kirjoittaja Geopulut » Ti 03.08.2010 20:38

Olin seurannut ohjeita. Kuitenkin vasta tämän postin meilaamisen jälkeen se ilmestyi.. olikohan jossain bitti vinossa. :?:

Tonny0909
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Ti 03.08.2010 20:52

Juu oli. Ihan oli vinksallaan. Ihme, että oli edes olemassa enää.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

haksu10
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 03.08.2010 23:45

Geopulut kirjoitti:Olin seurannut ohjeita. Kuitenkin vasta tämän postin meilaamisen jälkeen se ilmestyi.. olikohan jossain bitti vinossa. :?:
Ellen potisi edelleen kyykäärmeen runtelemaa kättäni olisin saattanut viestisi perusteella todeta, ettei uudempien kätköilijöiden kohdalla ole kätköilijän GUID -tieto päivittynyt (eli tuo esim. profiilin URL:n lopussa oleva numerokirjainmössö .../profile/?guid=b4d12c56-9def-4181-a48c-d8b7e9cee7e9) ja tällöin myöskään gc.com -linkkiä ei voisi esittää tiedon puuttuessa.

Tämähän siis olisi vaatinut pientä koodausta jonka johdosta sinun (ja muutaman muunkin) käyttäjän kohdalle tuo gc.com -linkki olisi tullut näkyviin.

Mutta minähän olen työkyvytön joten en siis keksi mitä on tapahtunut, joku bitti varmaankin ollut poikittain ja korjaantunut itsestään :)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Geopulut

Viesti Kirjoittaja Geopulut » Ke 04.08.2010 7:09

:D

Itse arvelin, että tämä liittyy siihen että rekisteröinnin jälkeen vaihdoimme käyttäjätunnusta. No, pääasia että toimii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”