Haluan ihan perusmallin, johon saa karttoja..
Onko tämä hyvä malli?
Mistä näitä karttoja voi ladata/ostaa ja mihin hintaan?

Garmin 60Cx?
Re: Garmin 60Cx?
Eiköhän tuo klassikkomalleihin lukeudu. Taitaa yhäkin olla aika varteenotettava vaihtoehto monille uudemmille laitteille. En ole varma tukeeko 60xx-sarja custom-karttoja (valaiskaa paremmin tietävät), mutta ainakin uudempiin 62-sarjalaisiin menevät kivuttomasti esim ilmaiset openstreetmap -kartat. Itselläni on ollut 62s nyt onkin aikaa käytössä ja todella tyytyväinen olen. Poislukien parit jutut softan suomennoksessa...  
Ostettavat kartat ovat garminiin suhteellisen arvokkaita. Laitteen ostopaikasta/tarjouksesta riippuen voi paketissa tulla mukana esim jokin alue/alueita SuomiProta, kannattaa seurailla aktiivisesti.

Ostettavat kartat ovat garminiin suhteellisen arvokkaita. Laitteen ostopaikasta/tarjouksesta riippuen voi paketissa tulla mukana esim jokin alue/alueita SuomiProta, kannattaa seurailla aktiivisesti.
Kiitti  Mites ulkomailla? Toimiiko siellä...olen aika aloittelija ja en kyllä ymmärrä näistä
 Mites ulkomailla? Toimiiko siellä...olen aika aloittelija ja en kyllä ymmärrä näistä 

Mites ulkomailla? Toimiiko siellä...olen aika aloittelija ja en kyllä ymmärrä näistä
Kyllä se gps toimii, mutta kartta toimii vain sillä alueella, miltä se on.
Garminien t-malleissa on alueen (esim. eurooppa) vapaa-ajankartta, jolla tekee jotain, mutta ei pärjää topo- tai pro-kartoille.

Garminien t-malleissa on alueen (esim. eurooppa) vapaa-ajankartta, jolla tekee jotain, mutta ei pärjää topo- tai pro-kartoille.
Ne on helppo korjata tekstieditorilla. xml-filestä löytyvät Garmin/text/finnish.gttLahtine kirjoitti:Poislukien parit jutut softan suomennoksessa...
Kannattaa tietysti kopsata koneelle backup ensin.
Edit: ai tätä olikin käsitelty toisessa säikeessä. Kokemuksen perusteella voin sanoa, että toimii ainakin Coloradossa ja 62ST:ssä. Ja jos jotain menee pieleen, palauttaa sen alkuperäisen tiedoston takaisin.